رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با اشاره به قیمت‌گذاری مرغ برای مصرف‌کننده گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته‌شده، قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و‌ ۹۰۰ تومان، هر کیلو تخم‌مرغ هفت هزار و ۵۰۰ تومان و هر قطعه جوجه دو هزار و ۲۵۰ تومان است.

قیمت تصویب شده برای مرغ و تخم مرغ اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس؛ عباس تابش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم باید در جامعه در رفاه کامل زندگی کنند، اظهار کرد: مردم ایران لایق بهترین امکانات بوده و باید با ایجاد کردن شرایط مناسب به لحاظ اقتصادی آرامش را به جامعه برگردانیم.

وی با اشاره به قیمت‌گذاری مرغ برای مصرف‌کننده گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته‌شده، قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و‌ ۹۰۰ تومان، هر کیلو تخم‌مرغ هفت هزار و ۵۰۰ تومان  و هر قطعه جوجه دو هزار و ۲۵۰ تومان است.

رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با اذعان به اینکه مرغداری‌ها باید بهترین امکانات را برای تهیه تولید مرغ در کشور ایجاد کنند، تصریح کرد: در کشور ظرفیت خوبی به لحاظ تولید گوشت مرغ داریم که باید موردتوجه قرار گیرد و لازمه انجام این کار فراهم آوردن بهترین امکانات برای مرغداران است تا بتوانند به‌راحتی کار خود را انجام دهد که دولت در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.

تابش هرگونه افزایش قیمت مرغ را تخلف عنوان کرد و گفت: قیمت مرغ برای مصرف‌کننده در بازار اعلام‌شده و باید فروشگاه‌ها و مغازه‌داران به همان قیمت باید مرغ را به مردم عرضه کنند و اگر افزایش قیمتی دیده شود تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار