رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: ظرفیت های فراوانی در شرق استان گلستان وجود دارد که نتوانستیم آن ها را استخراج کنیم و در همین راستا پارک علم و فناوری گلستان مصمم به راه اندازی مرکز رشد در دانشگاه گنبد کاووس می باشد.

راه اندازی مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان در گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی غفاری» با بیان اینکه شرق استان گلستان، ظرفیت‌های قابل توجهی را دار‌است، اظهار کرد: بسیاری از ظرفیت‌های موجود در این منطقه تاکنون مورد بهره‌برداری و استخراج قرار نگرفته و مهمترین هدف ما در شرق استان، اتخاذ تصمیمی جهت راه‌اندازی مرکز رشدی فعال با محوریت دانشگاه گنبد است.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: هرچقدر که در حوزه اشتغال کمک و هزینه کنیم، ضروری است و همه ما مسئولیتی در راستای اشتغال و توانمندی‌های‌ دانشجویانی که 4سال از عمرشان را در فضای دانشگاه‌ها سپری کرده‌اند، بر دوش خود احساس می‌کنیم که این امر هم‌، اکنون از مطالبات و دغدغه‌های جدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه پارک علم و فناوری گلستان آمادگی کامل خود را برای حمایت از راه‌اندازی هرچه سریع‌تر یک مرکز رشد فعال در دانشگاه گنبد اعلام می‌دارد.

 

غفاری تاکید کرد: راه انداختن لوکوموتیو فناوری در شرق استان نیازمند فضا است و می توانیم از فضاهای موجود در دانشگاه گنبد بهره ببریم.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات قابل توجه به هسته‌های فعال و موفق از مهم‌ترین حمایت‌های پارک گلستان است و با توجه به ارزیابی هایی که از هسته های فعال در پارک می شود، تا سقف چند ده میلیون تومان از هسته‌‎های موفق حمایت خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار