حرف‌های مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان وقتی در جایگاه خبرنگار و مسوول قرار گرفت هر دو شنیدنی بود؛ از اولویت‌هایی که یک خبرنگار و یک مدیرکل باید نسبت به آن مطالبه‌گر و پاسخگو باشند.

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت محیط زیست قرار دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا کنعانی عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس و خداقوت به هیئت تحریریه این رسانه و تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: من اگر خبرنگار بودم به تمام موضوعات محیط‌زیست می‌پرداختم زیرا تمام موضوعات مربوط به محیط‌زیست مهم هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بعد از دوران بازنشستگی علاقه به فعالیت در حرفه خبرنگاری دارید، گفت: به این فعالیت علاقه‌مند هستم و دوست دارم که خبرنگار شوم زیرا من رسانه را خیلی دوست دارم.

 

وی نقش رسانه‌ها را در جامعه بسیار مهم تلقی و تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند دو نقش را بازی کنند و در مجموعه دستگاه‌های دولتی به موضوعات و تحلیل‌های آن دستگاه بپردازند و هم می‌توانند اطلاع‌رسانی درستی را به عموم مردم بدهند.

* جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت قرار دارد/ محیط‌زیست گلستان در کنار واحدهای تولیدی خدماتی خواهد بود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت خبرنگاران به درستی استفاده شود، ابراز کرد: اولویت محیط‌زیست استان گلستان جلوگیری از ساخت و سازها و تصرفات غیرمجاز در مناطق حفاظت‌شده بویژه در روستای زیارت است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در دستورکار ما است.

 

کنعانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت استاندار گلستان رسیدگی به وضعیت خلیج گرگان است این موضوع نیز در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه محیط‌زیست گلستان در کنار واحدهای تولیدی و خدماتی خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید نامگذاری شده است محیط‌زیست استان گلستان در کنار واحدهای تولیدی خدماتی خواهد بود و به هیچ‌وجه نگاه بازدارنده به آن نخواهد داشت.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان اظهار کرد: در محیط‌زیست «تشکل‌ها»، «جوامع محلی»، «رسانه‌ها» و «بدنه کارشناسی خودمان» را به عنوان ارکان اصلی مدیریت درنظر می‌گیریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار