نقشه حساب شده یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر برزیلی برای فرار از زندان با پوشیدن یک ماسک سیلیکونی دخترانه، کلاه گیس بلند و لباس‌های زنانه با تیزبینی نگهبانان زندان که قبل از خروج از در زندان او را متوقف کردند ناکام ماند.

دستگیری مجرم حرفه ای در قالب یک دختر! + عکس

به گزارش گلستان ۲۴؛ کلائووینو داسیلوا، ۴۲ ساله، بعدازظهر روز شنبه سعی داشت با نقشه‌ای که از پیش برای آن برنامه ریزی کرده بود از بخش گابریل فریرا کاستیلو در زندان فوق امنیتی گریچینو در منطقه غربی ریودوژانیرو فرار کند. او با این ظاهر جدید سعی کرده بود خود را جای دختر خود جا بزند، اما عصبی بودن و شیوه راه رفتن ناشیانه اش به عنوان یک زن باعث شد که نتواند نقشه اش را عملی کند.

 

این قاچاقچی شناخته شده مواد مخدر که به خاطر قامت کوتاهش با نام بیکسینیو (Baixinho) به معنای کوتوله یا کوتاه قامت نیز شناخته می‌شود، بعد از دستگیری و ناموفق بودن در فرار از زندان به اتاق تفتیش برده شده و مجبور شد لباس هایش را بیرون بیاورد.

سخنگوی اداره زندان‌های ریودوژانیرو در این باره چنین گفته است: «کلائووینو یک تی شرت صورتی پوشیده بود، مو‌های تیره بلند، شلوار جین تنگ، صندل‌های سفید، یک کت و عینک پوشیده بود، اما هر چند که صورت یک دختر را داشت مانند یک زن راه نمی‌رفت.  افسران به ظاهر او مشکوک شدند، به ویژه اینکه او در میان هفت زنی قرار داشت که در حال ترک زندان بودند و به نظر می‌رسید که عمداً او را در وسط خود قرار داده اند تا مانع از این شوند که به طور واضح بتوانیم او را ببینیم».

 

ویدیویی که توسط پرسنل زندان ضبط شده نشان می‌دهد که آن‌ها عینک و کلاه گیس مرد مذکور را بر می‌دارند در حالی که او بدون حرکت دست هایش را پشت کمرش گذاشته است. ظاهر جوان او قابل قبول به نظر می‌رسد، اما عدم تکان خوردن عضلات دهان و صورت او هنگام پاسخ دادن به درخواست ماموران برای بیرون آوردن لباس هایش نشان می‌دهد که صورت او طبیعی نیست.

 

او با صدایی گنگ از پشت ماسکش می‌گوید: «نباید مجبورم کنید همه لباس هایم را دربیاورم». یکی از ماموران در پاسخ به این سخن قاچاقچی که هنوز در نقشش حضور دارد چنین می‌گوید: «الان وقت شلوغ کاری نیست. لباس هایت را دربیاور. انیجا هیچ کسی کاری با تو نخواهد کرد».

10356684_738

10356686_975

ارسال نظر

آخرین اخبار