رئیس شورای شهر گرگان گفت: به نظرم فعالیت شهردار گرگان در مدت فعالیتش بسیار خوب بوده و همینقدر که توانسته‌ایم 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذار را در گرگان جذب کنیم گام بسیار خوب رو به جلو است.

به دنبال این هستیم که گرگان را به شهر مقصد گردشگری تبدیل کنیم

 گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا آقاملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اولویت‌های فعالیتش به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در سال سوم پنجمین دوره این شورا اظهار کرد: این مسوولیت امانتی در دستان ما است که مردم به ما سپرده‌اند و ما باید امانتدار خوبی باشیم.

وی ادامه داد: من به عنوان فرزند کوچک این مردم تمام انرژی خو را خواهم گذاشت که نزد مردم و خدا سربلند باشم.

* به دنبال این هستیم که گرگان را به شهر مقصد گردشگری تبدیل کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که گرگان را به شهر مقصد گردشگری تبدیل کنیم و باید کمک کنیم پروژه‌هایی که به صورت زیرساخت هستند هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

آقاملایی بیان کرد: برایم مهم نیست چه کسی به من رای داده و چه کسی رای نداده و مهم این است که من در حال حاضر رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هستم و باید مطالبات مردم را پیگیری کنم.

وی با تاکید بر عملکرد مطلوب عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان، اضافه کرد: برای ما و شهردار گرگان سال سوم شورا سال سخت و پرمشقتی است و نیاز داریم مردم و رسانه‌ها بیشتر با شورا و شهرداری در راستای توسعه شهر همکاری کنند.

* پل روگذر «افسران به کمربندی» با نام سربازان گمنام امام زمان (عج) تا آذرماه به بهره‌برداری برسد/ امسال کلنگ پروژه «شهربازی مدرن» به عنوان یکی از آرزوهای چندین ساله مردم گرگان به زمین زده شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به نظرم فعالیت شهردار گرگان در مدت فعالیتش بسیار خوب بوده و همینقدر که توانسته‌ایم 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذار را در گرگان جذب کنیم گام بسیار خوب رو به جلو است.

آقاملایی بیان کرد: امید بر این داریم پل روگذر «افسران به کمربندی که با نام سربازان گمنام امام زمان (عج) در کمیته نامگذاری به تصویب رسیده تا آذرماه به بهره‌برداری برسد.

وی متذکر شد: همچنین در تلاش هستیم امسال کلنگ پروژه شهربازی مدرن به عنوان یکی از آرزوهای چندین ساله مردم گرگان به زمین زده شود تا چرخ خدمت همه جانبه به مردم شهر با سرعت بیشتری حرکت کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار