ابراهیمی گفت: توسعه گردشگری یکی از راه های اساسی و مهم مقابله با تحریم است و باید گردشگری ایران با تبلیغات درست از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

توسعه گردشگری یکی از راه های اساسی و مهم مقابله با تحریم است

گزارش گلستان ۲۴؛ «علیرضا ابراهیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: توسعه گردشگری یکی از راه های اساسی و مهم مقابله با تحریم است و باید گردشگری ایران که از جاذبه های زیادی در دنیا برخوردار است با تبلیغات درست از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

 

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه صنعت گردشگری به عنوان یک ابزار اقتصادی مناسب که می تواند اشتغال روستاییان را به همراه داشته باشد، افزود: این صنعت در چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای در کشور داشته باشد و در دوران مدیریت دکتر مونسان این صنعت بسیار شکوفا شده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از شاخصه های رشد حوزه های مختلف صنعت ایجاد زیرساخت های مناسب و درست در آن حوزه است که در صنعت گردشگری تاسیسات خوبی در سطح کشور و علی الخصوص حوزه انتخابیه اینجانب ایجاد کرده است.

 

ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری خاطرنشان کرد: ورود گردشگران خارجی به ایران رشد چشمگیری داشته و مشخص است برای جذب گردشگر خارجی کار و برنامه ریزی شده است.

 

به گفته وی، ایجاد و رونق بوم گردی ها به عنوان ابزاری برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد در حوزه روستاها یکی از اقدامات قابل تحسین است که در کارنامه مدیریتی دو ساله دکتر مونسان، رئیس میراث فرهنگی، صتایع دستی و گردشگری ثبت شده است.

 

ابراهیمی ادامه داد: با انتخاب دکتر مونسان توسط مجلس شورای اسلامی برای تصدی گری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تحول خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار