استاندار گلستان:

استاندار گلستان با بیان اینکه حضور سرمایه‌گذاران در گلستان می‌تواند سبب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود، گفت: احداث زیرساخت‌های گردشگری در جزیره آشوراده سبب تحول در استان گلستان می‌شود.

احداث زیرساخت‌های گردشگری در جزیره آشوراده سبب تحول در گلستان می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ سید مناف هاشمی در هشتمین نشست با مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی و گردشگری استان، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط برای سرمایه‌گذاری در همه بخش‌های گلستان فراهم است و حضور سرمایه‌گذاران در گلستان می‌تواند سبب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که گلستان و ظرفیت‌های آن را به خوبی معرفی کنیم و به یقین استانی با این همه زیبایی‌های طبیعی و تاریخی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند مقصد گردشگران و فعالان اقتصادی باشد.

هاشمی احداث زیرساخت‌های گردشگری در جزیره آشوراده را یکی از برنامه‌ها و آرزوهای دیرینه مردم استان دانست و افزود: با حمایت دولت تدبیر و امید، مجمع نمایندگان استان و سازمان حفاظت محیط زیست، با اجرای این طرح شاهد تحولات عظیمی در استان خواهیم بود.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: استان گلستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در مسیر رشد و پیشرفت است که با همکاری نمایندگان گلستان در مجلس شوای اسلامی به فعلیت خواهد رسید.

هاشمی ضمن تقدیر از همراهی نمایندگان گلستان در اجرای و تکمیل پروژه‌های اساسی استان ابراز امیدواری کرد تعامل موجود در استان می‌تواند آینده‌ای روشن برای گلستان را رقم زند.

وی خاطر نشان کرد: رونق تولید و اشتغال مهم‌ترین دغدعه‌های استان است که توجه به آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه استان داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار