خبرگزاری‌های کشور آمارهای متفاوتی از قربانیان تصادف صبح امروز در استان گلستان منتشر کرده‌اند.

سه روایت متفاوت از آمار قربانیان تصادف مرگبار در گلستان| ۷، ۸ و ۱۰؛ چند نفر کشته شدند؟

در حالی که خبرگزاری صداوسیما آمار کشته‌شدگان تصادف صبح امروز در استان گلستان را 10 نفر اعلام کرده است، خبرگزاری ایسنا نوشته است: رئیس سازمان اورژانس کشور از مرگ هشت تن و مصدومیت 18 نفر در تصادف مینی‌بوس و کامیون در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان۲۴؛ پیرحسین کولیوند، درباره جزئیات این حادثه گفت: این حادثه حدود ساعت ۷:۰۲ دقیقه صبح امروز (شنبه) در محور گنبد – اینچه برون رخ داد. با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله یک فروند بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شد.متاسفانه در این حادثه هشت نفر جان باختند و ١٨ نفر مصدوم شدند که با اقدامات درمانی تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین اظهار کرد: از 18 مصدوم حادثه، دو مصدوم (خانم ٣٨ ساله و کودک ١.٥ ساله) با بالگرد اورژانس هوایی انتقال داده شدند.

خواب‌آلودگی راننده تریلی و مرگ 10 نفر 

خبرگزاری فارس نیز در همین باره نوشته است: ساعت هفت صبح امروز یک دستگاه تریلی که در محور اینچه‌برون در محدودده روستای «کرند» از سمت گنبدکاووس به سمت اینچه‌برون در حال حرکت بود با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده و بر اثر این حادثه مینی‌بوس دچار حریق شد و تعداد 10 نفر از سرنشینان مینی بوس جان خود را از دست دادند.

بلافاصله 9 دستگاه آمبولانس اورژانس و امداد هوایی(بالگرد) اورژانس گلستان به محل اعزام شد و آمبولانس‌های هلال احمر نیز برای کمک به امدادرسانی وارد محل حادثه شدند.

براساس اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان 18 مصدوم به دو مرکز درمانی در گنبدکاووس اعزام شدند.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان در خصوص تعداد فوتی‌ها و علت وقوع حادثه اظهار کرد: در این حادثه بر اساس بررسی‌های اولیه 10 نفر جان خود را از دست دادند.

علی عبدی تاکید کرد: با توجه به سوختگی که برای مجروحان و فوتی‌ها پیش آمده که باعث جرح و فوت سرنشینان مینی‌بوس شده، برای آمار دقیق‌تر باید بررسی‌های بیشتری انجام شود.

وی درباره علت وقوع حادثه گفت: این حادثه به دلیل انحراف به چپ راننده تریلی ناشی از خستگی و خواب آلودگی به وقوع پیوست.

گفتنی است، پلاک تریلی مشخص است که این تریلی متعلق به استان سمنان است و مینی‌بوس نیز از سمت کرند به سمت گنبدکاووس در حرکت بوده است.

عملیات انتقال اجساد در محل همچنان ادامه دارد.

7 کشته؟

خبرگزاری ایرنا نیز نوشته است: فرماندار گنبدکاووس در شرق استان گلستان اعلام کرد که بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه تریلی حامل سیمان در جاده گنبدکاووس به داشلی برون تاکنون هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

عبدالقدیر کریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این حادثه که ساعت هفت صبح امروز در جاده گنبدکاووس به داشلی برون (سه کیلومتر بعد از سه راهی قره ماخر) رخ داد، منجر به وقوع حریق در مینی بوس شد. مسیر حرکت تریلی حامل سیمان از سمت گنبدکاووس به سمت اینچه برون و حرکت مینی بوس که ۲۴ سرنشین داشته است از شهرستان مراوه تپه به سمت گنبدکاووس بوده است.

کریمی با بیان اینکه براساس نظر اولیه پلیس راه این حادثه به دلیل انحراف به چپ تریلی رخ داده است، اضافه کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر بلافاصله در محل حضور و مصدومان و کشته‌های این حادثه را به دو بیمارستان تامین اجتماعی و شهید مطهری منتقل کردند. علت دقیق حادثه و افزایش احتمالی کشته شده‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

در همین پیوند سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه نیز به ایرنا گفت که به دلیل شدت برخورد و آتش گرفتن مینی‌بوس تعداد کشته شده‌ها و مصدومان این حادثه بالاست و درحال جمع‌بندی هستیم.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

آفتاب نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار