زمانی نژاد از برگزاری مراسم روز روستا در مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.

برگزاری مراسم روز روستا در مناطق سیل زده گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدتقی زمانی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مراسم روز روستا با حضور مقامات کشوری و استانی در مناطق سیل زده استان گلستان برگزار می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در این مراسم 500 واحد مسکونی سیلزدگان، 1000 واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه مسکن روستایی و 59 طرح هادی روستایی افتتاح می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سیل استان گلستان ۲۱ هزار و ۱۰۲ واحد خسارت دیدند که ۷ هزار و ۴۰۷ واحد احداثی و ۱۳ هزار و ۶۹۵ واحد تعمیری هستند.

 

زمانی نژاد اظهارداشت: تا کنون 25 هزار و 975 نفر از مالکین واحدهای خسارت دیده برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که 19 هزار و 943 نفر عقد قرارداد کرده اند.

 

وی از پرداخت ۸۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۱۷ هزار و ۴۸۵ مالک واحد خسارت دیده خبر داد و گفت: تا کنون تعمیرات ۱۰ هزار و ۹۰۵ واحد به اتمام رسیده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، آواربرداری ۲ هزار و ۹۳۳ واحد، پی کنی ۵ هزار و ۳۵۲ واحد، اجرای فونداسیون ۴ هزار و ۷۶ واحد، اجرای اسکلت ۲ هزار و ۵۶۹ واحد، اجرای سقف یک هزار و ۷۸ واحد و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی۷۱۷ واحد  را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد.

 

وی گفت: تاکنون ۲۳ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار