قاسمی گفت: نیروی انتظامی دژه محکم برای مردم به شمار می رود و کسی که می خواهد دژ باشد باید امین باشد.

نیروی انتظامی دژ محکم برای مردم به شمار می رود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار «روح الامین قاسمی» امروز (شنبه ۱۳ مهر) در صبحگاه نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: شعار هفته نیروی «پلیس هوشمند امین مردم است» در نظر گرفته شده و امانتداری صفتی است که از سوی هر مسلمان و هر انسانی انتظار می رود‌.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: پلیس یکی از بازوهای قدرتمند نظام است و این قدرت در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد و مردم انتظار دفاع از مال و جان خود را از نیروی انتظامی دارند.

قاسمی بیان کرد: نیروی انتظامی دژ محکم برای مردم به شمار می رود و کسی که می خواهد دژ باشد باید امین باشد و اگر امانتدار نباشد نمی تواند به هدف خود برسد.

وی متذکر شد: فرمانده کل قوا بیان کرده که انتظارش از نیروی های مسلح امین مردم بودن است و ما مدعی هستیم که مطیع امر ولی فقیه هستیم و باید این امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اگر اعتماد مردم از نیروی انتظامی برداشته شود در ایجاد امنیت پایدار موفق نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی در کشور داریم و از این میان ۳۰۰ شهید در استان گلستان هستند.

قاسمی تاکید کرد: نیروی انتظامی در همه مناطق به دنبال ایجاد امنیت است و امیدواریم با امین بودن بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و با این اقدام مشارکت مردمی در برقراری نظم و ایجاد امنیت پایدار رقم بزنیم.

وی یادآور شد: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم، تامین امنیت و حفظ ارزش ها است و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی جامعه از نیروی مسلح و نیروی انتظامی انتظار دارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: اخلاق و انضباط مداری باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد، تفاضا و انتظار از مجموعه کار و تلاش بی وقفه است.
قاسمی ابراز داشت: هفته نیروی انتظامی را با رویکرد برون سازمانی و ارائه عملکرد و دریافت مطالبات در جهت امنیت پایدار، ارائه نقطه نظرات پلبس و با رویکرد درون سازمامی دیدار با ایثارگران، بازنشستگان و بیماران نیروی انتظامی، تجلیل از کارکنان خدوم دنبال می کنیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار