مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.

نیروی انتظامی با تلاش بی‌وقفه خود زمینه‌ساز امنیت جامعه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در راستای تقدیر و تشکر از زحمات این نیرو در انجام ماموریت های محوله بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با تقدیم قریب به 13 هزار شهید والامقام و هزاران جانباز دلاور و آزاده سرافراز، توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر (عج) و اطاعت از منویات گهربار فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای در ایجاد امنیت و آسایش مردم و میهن عزیزمان با تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی جان خویش را نثار کرده‌اند. همان بزرگمردان جان برکفی که بی‌تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز استقرار و استمرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی ما است.

ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره 302 شهید والامقام، 543 جانباز و 22 آزاده سرافراز آن فرماندهی، هفته نیروی انتظامی را به همه سنگرداران همیشه بیدار فرماندهی انتظامی استان گلستان و خانواده آنان تبریک و موفقیت همه عزیزان در انجام مأموریت‌های محوله را از درگاه خداوند منان خواهانیم.

دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار