کرمی گفت: زیرساخت های ورزشی استان برای ورزش جانبازان و معلولان متاسفانه ضعیف است.

امکانات ورزشی گلستان برای جانبازان و معلولان مطلوب نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مسلم کرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سابقه ورزشی من به قبل از مجروحیت بر می گردد و از دوران کودکی با توپ های پلاستیکی فوتبال بازی می کردم و جزو یکی از فوتبالیست‎های منطقه به شمار می رفتم.

 

پیشکسوت ورزشی جانبازان و معلولان ادامه داد: در سال 62 در هشت سال دفاع مقدس مفتخر به جانبازی از ناحیه یک پا شدم و از سال 64 رشته کوهنوردی را انتخاب کردم و همراه دوستان جانباز و معلول تقریبا اکثر قله های رفیع کشور را صعود کردم که شامل کوه های سبلان، تفتان، دماوند، سهند و ... می شود و حتی در سال 71 به عنوان یکی از کوهنوردهای قطع پای کشور انتخاب شدم.

 

کرمی یادآور شد: متاسفانه زانوی من در کوهنوردی دچار مشکل شد و از سال 72 در رشته والیبال نشسته فعالیت ورزشی خود را دنبال کردم.

 

وی تاکید کرد: برای ورزش جانبازان و معلولان متاسفانه زیرساخت های ورزشی در استان ضعیف است و گلستان یکی از استان‎ های ضعیف در کشور به شمار می رود.

 

پیشکسوت ورزشی جانبازان و معلولان بیان کرد: با توجه به سابقه ورزشی که دارم خانواده ها به ما مراجعه می کنند که فرزندانشان در رشته های ورزشی فعالیت کنند ولی متاسفانه امکانات در رشته های ورزشی برای معلولان وجود ندارد.

 

کرمی یادآور شد: در رشته پرتاب های وزنه و دوومیدانی امکانات ضعیفی در استان وجود دارد و درخواست دارم به این امکانات توجه شود تا کمبود عاطفی به معلولان دست ندهد.

 

وی افزود: از تمامی خانواده ها به ویژه خانواده هایی که دارای فرزند معلول هستند درخواست می شود تا این فرزندان را به ورزش علاقمند کنند و امیدواریم با اهتمام مسئولان این نوجوانان از خانه خارج شوند و به ورزش بپردازند.

 

پیشکسوت ورزشی جانبازان و معلولان گفت: جوانان باید از فضای مجازی فاصله بگیرند و بیشتر به میدان های ورزشی روی بیاورند تا مشکلات آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار