محسن عسگری:

هر وقت کشور ما دچار مشکل شده است، شهدا به یاریمان آمده اند. حتی حالا که شهید شده اند، با پیکر های خود به کمک ملت آمده اند!

پیدا شدن شهدای غواص در این برهه از زمان، بی حکمت نیست

محسن عسگری، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز و مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی کاسب امین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که احترام به همه شهدا واجب است چه از طیف اصلاح طلب باشد چه اصولگرا و چه احزاب دیگر، می گوید: این ها همگی فرزندان با ارزش این ملت هستند و چه بسا نسبت دادن عنوان قهرمان و یا پهلوان  به آن ها باز هم کم است. هیچ کلمه و جمله ای نمیتواند رشادت های این عزیزان را توصیف کند.

عسگری کار روزنامه اصلاح طلب و برخی از سایت های حامی این جریان را ظلمی بزرگ در حق همین شهدا و خانواده های آن ها می داند و می گوید: درست است در حال حاضر بسیاری از جوانان ما به باشگاه های پرورش اندام روی آوردند و در حال زیبایی اندام خود هستند اما جای سوال است که چرا طراح این کاریکاتور در روزنامه آرمان اندام شهدای غواص را ورزیده طراحی کرده است. شما اگر به تصاویر و عکس های شهدا و یا مردم عادی در سال های 57 تا 67 نگاه بیاندازید خواهید دید که کسی به باشگاه بدنسازی نمیرفت که اول بدن خود را ورزیده کند و بعد به جنگ برود. این کاریکاتور برای جوانان فعلی اگر بکار میرفت کمی قابل تحمل بود اما باز هم این حرکتی که روزنامه آرمان در خصوص شهدای غواص انجام داده است بسیار زشت و ناپسند بوده و توهینی به شهدا قلمداد می شود.
 
عسگری کاسب امین شهدای غواص
 
مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی کاسب امین همچنین معتقد است که وظیفه ما در قبال شهدایی که رفتند ، شهید شدند و جان خود را در راه اسلام، میهن، ناموس و شرف خود اهدا کرده اند بسیار سنگین است. وی می گوید: ما باید پیرو مسیر ها و منش هایی باشیم که آن ها بارها و بارها به آن تاکید داشتند و آن هم حمایت از ولایت فقیه و وحدت بوده است.
 
عسگری با اعتقاد به این که ما باید بدانیم شهدا زنده اند و در نزد خدامند متعال روزی میخورند، می گوید:  من بسیار خوشحالم که ملت ما چینین شهدایی را دارد که از تمام آرزو های خود گذشتند تا ما بتوانیم با آرامش در این دنیای ظلم و ستم زندگی کنیم.
این فعال فرهنگی معتقد است در هر زمانی که کشور مان دچار مشکلی شده ، شهدا همیشه حضور داشتند در حالی که شهید شدند و از بین ما رفتند اما باز هم با همین پیکر های خونین خود به حمایت از ولایت و مردم می آیند و این تفحص ها بی حکمت نیست. به عنوان مثال پیدا شدن این شهدای غواص در این برهه حساس منطقه و کشور تفحص شده اند بی حکمت نیست .
 
عسگری کاسب امین شهدای غواص
وی می گوید:  ما در برابر شهدای زنده مان و خانواده های آنها چه کردیم؟ آیا این جانبازانی که همرزمان همین شهدایی که تفحص شدند هستند روزی با مشکل و توهینی مواجه شوند ، عکس العمل ما به آن ها چگونه خواهد بود؟ آیا ماهایی که دم از پیرو راه شهدا میزنیم تا به حال سراغ خانواده شهدا و جانبازان و حل مشکلات آنها رفتیم ؟مگر همین خانواده ها جزءی از همین شهدا و خانواده هایشان نبودند؟ به امید آنروزی که همه ما ها کمی به فکر حل مشکلات و احترام به شهدا ،جانبازان ، ایثارگران و خانواده های محترم آنها با نیت و اخلاص پاک باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار