مشاور وزیر کشور در امور زنان:

«فریبا نظری» گفت: حضور 320 زن رزمنده استان گلستان در دفاع مقدس نشان از نقش پررنگ زنان این سرزمین در دوران دفاع مقدس است لذا تبیین و تدوین تاریخ شفاهی این عزیزان باید صورت پذیرد.

نقش زنان رزمنده استان گلستان در دفاع مقدس پررنگ بوده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «فریبا نظری» مشاور وزیر کشور در امور زنان با سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این جلسه مشاور وزیر کشور در امور زنان گفت: حضور 320 زن رزمنده استان گلستان در دفاع مقدس نشان از نقش پررنگ زنان این سرزمین در دوران دفاع مقدس است لذا تبیین و تدوین تاریخ شفاهی این عزیزان باید صورت پذیرد و ما نیز شما را در این امر حمایت خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه سردار ملک به تشریح وضعیت آماری نقش استان گلستان در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در خصوص تبیین نقش زنان در دفاع مقدس عقب ماندگی زیادی وجود دارد که اکنون با ارتباط خوبی که بین امور زنان ادارات استان صورت گرفته، کارگروهی در این راستا شکل گرفته است.

وی افزود: طرح همیاران ایثار متشکل از 13 کارگروه برای جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان در حال فعالیت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: برای تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، تاریخ شفاهی زنان رزمنده استان در حال انجام است که انتظار است که در این خصوص حمایت هایی از طرف استان و کشور صورت پذیرد تا بتوانیم ایثارگران گام اول انقلاب را به جوانان گام دوم انقلاب پیوند بزنیم.

/دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار