فرماندار گالیکش در شرق استان گلستان با اشاره به وجود ۱۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در این شهرستان گفت:‌ برای اتمام این پروژه‌ها به بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

۱۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در گالیکش وجود دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین مایلی روز پنجشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در نشست با نخبگان هیات‌های ورزشی گالیکش اظهارداشت:‌ این پروژه‌های نیمه تمام شامل سه سالن ورزشی سرپوشیده، چهار زمین چمن روستایی، جاده سلامت، تعمیر، تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی، تکمیل استخر سرپوشیده و تکمیل استادیوم ورزشی است که همگی ۱۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات ساخت آنها به اتمام می‌رسد.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی گالیکش ۶۵ سانتی‌مترمربع است که تلاش داریم با همکاری مسئولان کشوری و استانی تا پایان سال آینده این سرانه را به استاندارد کشوری یک مترمربع برسانیم.

فرماندار گالیکش ادامه داد: در سطح شهرستان گالیکش ۶ سالن ورزشی سرپوشیده وجود دارد که پیگیر تکمیل وضعیت گرمایشی و سرمایشی آنها هستیم.

مایلی در رابطه با وضعیت تنها زمین فوتبال این شهرستان که وضعیت مالکیت آن سال‌هاست بلاتکلیف مانده و هم اینک مورد اختلاف بین ستاد اجرایی فرمان امام و شهرداری است گفت: با قطعی شدن وضعیت مالکیت آن، پیگیر تکمیل سکوی تماشاگران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در گالیکش هزار و ۶۰۰ ورزشکار در قالب ۲۰ هیات ورزشی با ۵۰ مدال‌آور جهانی، کشوری و المپیاد استانی وجود دارد که ۳۸ مدال آن مربوط به المپیاد استانی است.

جواد عجم رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش نیز در این نشست گفت: ورزشکاران شهرستان امسال موفق به کسب ۳۸ مدال در چهارمین المپیاد ورزشی استانی شدند که نسبت به ۱۲ مدال سال گذشته افزایش خوبی داشته است، همچنین ۶ ورزشکار نیز به اردوی تیم ملی رشته‌های بوکس، کاراته و والیبال ناشنوایان دعوت شدند.

شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان، افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.  

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار