معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: با توجه به اقدامات شهرداری‌های مناطق سه‌گانه گرگان در زنده‌ گیری سگ‌های ولگرد، آمار گزش سگ‌های ولگرد در سطح شهر گرگان به صفر رسیده است.

گزش سگ‌های ولگرد در گرگان به صفر رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در طرح زنده گیری سگ‌های ولگرد توسط شهرداری در حال انجام است، شاهد تعداد بسیار کمی از سگ‌های ولگرد در شهر گرگان هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در حاشیه شهر گرگان برخی مشغول به دامپروری هستند، ممکن است سگ‌ها در شب یا اوقات دیگر از محل نگهداری خارج و به سطح شهر مراجعه کنند. در این رابطه اخطارهای لازم به‌تمامی دامداری‌های حاشیه شهر گرگان داده‌شده و حتماً باید سگ‌های آن‌ها شناسنامه‌دار و فقط در محدوده محل فعالیتشان حضور داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان بیان کرد: به کلیه مالکین ساختمان‌های در حال ساخت هم اعلام‌شده که سگ‌های نگهبان نباید تحت هیچ عنوانی از محدوده ملک خارج شوند.

صفری گفت: پیمانکاری برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تعیین‌شده و به‌ طور شبانه‌روزی نسبت به زنده گیری و انتقال سگ‌های ولگرد به مکان در نظر گرفته‌شده اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته گزارشی از گزش سگ ولگرد در شهر گرگان نداشتیم، تصریح کرد: شهروندان هر زمانی که سگ ولگردی مشاهده کردند می‌توانند با سامانه مدیریت شهری شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا نسبت به زنده گیری سگ‌ها اقدام شود.

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار