کاشت ۴۰۰ هکتار ماش در اراضی گالیکش، عزیمت عزاداران ۲۲ هیات استان با پای پیاده به مشهد مقدس و فعالیت ۷۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در انتقال زوار اربعین حسینی استان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است .

کاشت ۴۰۰ هکتار ماش در گالیکش و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار آق قلا گفت : مالکان یک هزار و ۶۰۰ واحد احداثی، بیش از ۳ هزار واحد تعمیراتی و بیش از یک هزار و ۸۰۰ واحد معیشتی برای دریافت تسهیلات سیل به بانک های این شهرستان معرفی شدند.

**

رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت : با هدف تقویت اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در شرق استان گلستان واحدی به مساحت سیصد متر مربع در دانشگاه گنبد ، برای راه‌اندازی یک مرکز رشد مشترک به پارک علم و فناوری استان واگذار شد.

**

سید حمزه موسوی مدیر جهاد کشاورزی گالیکش گفت: ۴۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت ماش اختصاص یافت و از هر هکتار بین ۷۰۰ تا یک‌هزار و ۲۰۰ کیلوگرم از این محصول برداشت می شود.

**

موکب احباب الرضا(ع) گلستان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا و دانشگاه علوم پزشکی به سی هزار نفر از زوار سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین حسینی در کربلا خدمت رسانی کرد.

**

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت : با توجه به اقدامات شهرداری‌های مناطق سه‌گانه گرگان در زنده‌ گیری شبانه روزی سگ‌های ولگرد و انتقال آن ها به مکان پیش بینی شده ، آمار گزش سگ‌های ولگرد در این شهر به صفر رسید.

**

زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی روستای قلی آباد گرگان به متراژ ۵ هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

**

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در آستانه شهادت امام رضا (ع) ۲۲ هیات عزاداری از گرگان، علی آبادکتول، کلاله، مینودشت و گنبدکاووس با پای پیاده عازم  مشهد مقدس شدند.

**

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: از یکم تا ۲۸ مهرماه ۷۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس کار جابجایی  ۱۴ هزار مسافر اربعین حسینی به سمت مرز مهران و برگرداندن آن ها به استان را انجام دادند.

**

سیزدهمین سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین (ع) و دومین سوگواره ارادت حسینی پنج شنبه ۲ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در سالن اصلی تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

کودک و عاشورا، وقف با رویکرد عاشورا و بصیرت عاشورایی از موضوعات محوری این رویداد فرهنگی و هنری است.

**

مهیار خسروی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی، بیش از ۳۰ هزار مورد کلر سنجی و کدورت سنجی در استان انجام شد.

**

در راستای ارتقای ایمنی و جلوگیری از سوانح ریلی شهری، تقاطع همسطح (گذرگاه مجاز) داخل شهر بندرگز با جمع آوری ادوات ریلی فرسوده قدیمی و جایگزینی با ادوات نو و رگلاژ بستر محل تقاطع با مصالح مناسب بطور کامل تعویض و پس از اجرای عملیات زیرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار