سرمربی سابق پرسپولیس درباره عملکرد کالدرون در این تیم گفت: تیم پرسپولیس در لیگ برتر نوسان داشته است و علاوه بر این، این تیم نتوانسته انتظارات برآورده کند.

انتقاد سرمربی سابق پرسپولیس از کالدرون

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمید درخشان کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال 

وقفه در لیگ برتر باعث می‌شود که روند رو به جلو تیم‌ها کند شود و  این موضوع در عملکرد آن‌ها تاثیرگذار باشد. برخی از تیم‌ها سریع رشد و پیشرفت می‌کنند، اما بعضی تیم‌ها دیر به شرایط آرمانی خود دست می‌یابند. همچنین تیم‌هایی هستند که درگیر مشکلات مالی هستند و برخی تیم‌ها این مشکلات ندارند و روند خوبشان را ادامه می‌دهند.  

درخشان درباره مشکلات مالی برخی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: مشکلات مالی در فوتبال حرفه‌ای خوب نیست و متاسفانه ۱۸ دوره از لیگ برتر گذشته است، اما تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند. به نظرم این لیگ حرفه‌ای نیست و مشکلات مالی باعث می‌شود که رشد فوتبال متوقف شود. یکی از تیم‌های لیگ برتر در ابتدای بازی‌ها به علت مشکلات مالی قصد داشت از لیگ برتر کنار بکشد و اگر همین طور بگذرد چه بلایی سر این تیم در پایان فصل رخ می‌دهد. به هر حال زیر ساخت‌های حرفه‌ای را باید حل کرده  تا فوتبالمان رشد و پیشرفت کند.

نوع استفاده از بازیکنان در پرسپولیس قابل قبول نیست 

سرمربی سابق پرسپولیس درباره عملکرد کالدرون در این تیم گفت: تیم پرسپولیس در لیگ برتر نوسان داشته است و  علاوه بر این، این تیم نتوانسته انتظارات برآورده کند. سرخپوشان پایتخت با وجود اینکه مهره‌های خوبی دارد، اما خوب بازی نمی‌کند. نوع استفاده کردن بازیکنان پرسپولیس در زمین مسابقه قابل قبول نیست. همچنین باشگاه پرسپولیس هزینه هنگفتی را صرف جونیور کرد اما این بازیکن  عملکرد خوبی نداشت.  

او درباره اینکه چرا بازیکنان بی کیفیت خارجی در لیگ برتر فوتبال راه می‌یابند، بیان کرد: متاسفانه باشگاه‌ها قبل از انتخاب کادر فنی  برای جذب بازیکن اقدام می‌کنند و این باعث می‌شود که بازیکنان مدنظر سرمربی به خدمت گرفته شود.  

درخشان درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: به نظرم تیم استقلال جزء تیم‌هایی بوده است که هفته به هفته بهتر شده و نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است.  

تیم سپاهان دغدغه مالی ندارد 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم سپاهان، صدرنشین لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان باشگاه حرفه ای است که بازیکنان و کادر فنی  خوبی دارد و دغدغه مالی هم ندارد و  روند رو به رشدی در لیگ امسال داشته است.  

او درباره اینکه تراکتور ۳ باخت متوالی در لیگ برتر متحمل شده است، گفت: تراکتور دچار نوسانات فنی شده است و با درایت دنیزلی می‌تواند به روز‌های خوبش بازگردد.  

همیشه دلالان در اطراف تیم ها هستند 

درخشان درباره  حضور دلال در اطراف باشگاه تراکتور بیان کرد: همیشه دلالان در اطراف تیم‌ها هستند و مدیریت باشگاه‌ها باید آگاه باشند تا بتوانند بازیکنان خوبی جذب کنند. 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد داوری در لیگ برتر فوتبال گفت:به نظرم داوران خوب قضاوت نکردند و اشتباهاتشان  زیاد است و بیشتر روی عملکرد آن‌ها باید نظارت شود.  

او درباره  جادوگری در فوتبال بیان کرد: متاسفانه جادوگری در فوتبال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر هم شده است و باید جلوی آن گرفته شود.  

تیم ملی فوتبال با درایت ویلموتس برابر عراق پیروز می شود 

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی های ایران و عراق بیان کرد: به نظرم بازی سختی است و اگر تیم ملی ایران این بازی را پیروز شود امیدمان برای صعود از گروه بیشتر می‌شود. تیم ملی با درایت ویلموتس می‌تواند این بازی را پیروز شود.  

درخشان در پایان درباره مدعیان قهرمانی بیان کرد: به نظرم تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو شانس بیشتری از سایر تیم‌ها برای قهرمانی دارند.

/افکارنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار