رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی :گلستان باید تلاش بیشتری در تحقق درآمدهای مالیاتی داشته باشیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان از کاهش هفت درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی این استان در دو ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 7 درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی گلستان
به گزارش گلستان 24،حسین پیشقدم در جلسه کارگروه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان گلستان اظهار کرد: از سال گذشته با همکاری اداره کل اقتصاد دارایی و دستگاه‌های اجرایی و مردم خوب استان گلستان  رشد درآمدهای مالیاتی از شرایط خوبی برخوردار بود و جا دارد از همه دستگاه‌های اجرایی که در تحقق این مهم همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که اقتصاد استان بر پایه کشاورزی استوار است و با توجه به اینکه بخش‌های مختلفی از آن از پرداخت مالیات معاف هستند بنابراین با تمام این موارد استان در جذب مالیات همت و تلاش خوبی را از خود نشان  داده است و امیدواریم فرهنگ پرداخت مالیات در سطح جامع گلستان نهادینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: با توجه به یک و دو ماهه امسال و تفاوت آن با سال گذشته به درآمدهای مالیاتی هفت درصد کاهش داریم و نشاندهنده این است که در سال 1396 باید تلاش و پیگیری کرد انشاالله در گزارش‌های بعدی که اداره کل مالیاتی استان تهیه می‌کنند بتوانیم کاهش را جبران کرده باشیم.

پیشقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها کمال استفاده ببریم و در جذب مالیات شرایط خوبی را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار