دهقانی گفت: افزایش خلاقیت در بین دانشجویان را با برگزاری کلینیک شغلی و کارگاه های آموزش مهارت دنبال می کنیم.

افزایش خلاقیت دانشجویان با برگزاری کلینیک شغلی و کارگاه های مهارت/ برگزاری جشن استقبال دانشجویان جدید الورود دانشگاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ «امیر احمد دهقانی» در آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان که با حضور فرهودی، مشاور  دانشگاه علمی کاربردی کشور برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده و روحیه جهادی دانشگاه علمی کاربردی به اهداف خود برسد و گام های استوار خود را بلندتر  بردارد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ادامه داد: بخش عمده ای از دانشجویان جدید الورود دانشگاه جوان هستند و این نشان می دهد که دانشگاه علمی کاربردی به سمت جوان شدن حرکت کرده و این خبر خوبی برای نظام مهارتی کشور به شمار می رود.
دهقانی افزود: هدف عمده دانشگاه این است تا تکنسین و کارشناس ماهر و فنی را پرورش دهد و دانشجویان را به اشتغال نزدیک تر کند.
وی با بیان اینکه کسب دانایی در دانشگاه همراه با مهارت منجر به اشتغال می شود، گفت: دانشگاه علمی کاربردی در کشور یک ربع قرن  در تلاش بوده و استان گلستان جزو آخرین استان‌هایی است که در آن دانشگاه علمی کاربردی  راه اندازی شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان گفت: از دانشجویان انتظار داریم در حوزه مهارت مطالبه گر باشند و برای بررسی دغدغه های دانشجویان در جمع آنها حضور خواهیم یافت.

دهقانی تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه آموزش عالی و مهارت کشور است و رتبه های برگزیده این دانشگاه می توانند بدون کنکور در مقاطع بالاتر تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان به فضای شور و نشاط و حضور حداکثری در کلاس های درس تاکید کرد و گفت: توجه درست به کلاس های کارگاهی و کارورزی موجب می شود تا بتوانیم به خوبی مهارت را به دانشجویان منتقل کنیم.
وی گفت: افزایش خلاقیت در بین دانشجویان را با برگزاری کلینیک شغلی و کارگاه های آموزش مهارت دنبال می کنیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار