مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: هدف از برگزاری مسابقه نوگلان حسینی این بود که نیروهای کارآمد و ظرفیت های استان گلستان در حوزه مداحی معرفی شوند و همچنین تبلیغات اسلامی به دنبال حذف خرافه و پیراهه است.

تبلیغات اسلامی به دنبال حذف خرافه و پیراهه است/ نقش بی بدیل علما در حذف خرافه

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت الاسلام نورالله ولی نژاد» امروز(پنجشنبه ۲۳ آبان) در مراسم تجلیل از منتخبین نوگلان حسینی(علیه السلام) و کاروان های پیاده ۲۸ صفر استان گلستان اظهار کرد: طرح مسابقه مداحان نوگلان حسینی از سال گذشته آغاز شد و در دو رده سنی زیر 18 سال این مسابقات در نظر گرفته شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: این مسابقات در حوزه مداحی و مدیحه سرایی بود و این افراد تجربه و آموزش های لازم را فرا گرفته بودند و نزدیک به 500 نفر در این مسابقات در استان گلستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: مرحله استانی این مسابقه در صدا و سیما ضبط و از سیمای استان پخش شد و چهار نفر برگزیده نهایی این مسابقه داشت که امروز از آنها تجلیل می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه این بود که نیروهای کارآمد و ظرفیت های استان گلستان در حوزه مداحی معرفی شوند و همچنین تبلیغات اسلامی به دنبال حذف خرافه و پیراهه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: در مسیر حذف خرافه روحانیون، مداحان و هیئت های مذهبی بسیار نقش داشتند.

حجت الاسلام ولی نژاد متذکر شد: بسیاری از خرافه ها با همکاری هیئت های مذهبی حذف و یا متوقف شده است و در این مسیر علمای اسلام نقش بی بدیلی داشتند.

وی تاکید کرد: در هر هیئت یک روحانی حضور دارد و این روحانی در حذف این خرافه ها نقش آفرین بوده است، نواقصی هنوز وجود دارد ولی تلاش می کنیم این نواقض نیز برطرف شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار