مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از شناسایی ۳۰ شهید مداح در گلستان خبر داد و گفت: ممکن است آمار برخی از مداحان به دست نیامده باشد اما تا بزرگداشت سال آینده آمار کامل تری ارائه می شود.

۳۰ شهید مداح و شاعر آئینی در گلستان شناسایی شده‌اند

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در حاشیه برگزاری یادواره شهدای مداح و شاعران آئینی استان گلستان  گفت: استان گلستان مفتخر به برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید خود در تاریخ ۲۵ آذر است و در راستای اعتلا و بزرگی این اجلاسیه تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اقشار و اصناف مختلف استان هم برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از نقش‌آفرینان دفاع مقدس مداحان و شاعران اهل‌بیت بوده‌اند که با نوحه‌سرایی باعث تشویق رزمندگان و استقامت جبهه می‌شدند به همین دلیل بزرگداشتی با حضور نماینده سابق مردم تهران حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد برای شهدای مداح و شاعران آئینی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از شناسایی ۳۰ شهید مداح و شاعر آئینی در استان گلستان خبر داد و گفت: این نخستین یادواره‌ای است که برگزار شد و ممکن است آمار برخی از مداح‌ها به دست نیامده باشد اما تا بزرگداشتی که سال آینده برگزار می شود آمار کامل‌تری از شهدای مداح شناسایی می‌شود.

ولی نژاد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی بود، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ کنیم یکی از مؤلفه‌هایی که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشیم تقویت باور و اعتقاد دینی است.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار