در حاشیه جشن بهار مهربانی با حضور مدیرکل استان گلستان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر شهرستان و سایر مسئولان همزمان کلنگ سینمای پردیس سینمایی امید و نشاط شهرستان مینودشت در پارک شهرداری به زمین زده شد.

پردیس سینمایی مینودشت کلنگ زنی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در جشن بهار مهربانی که به مناسبت افتتاح پارک انقلاب شهرداری شهرستان مینودشت برگزار شده بود مدیرکل استان گلستان و فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان و سایرمسوولان حضورداشتند همزمان کلنگ سینمای پردیس سینمایی امیدو نشاط  شهرستان مینودشت در پارک شهرداری به زمین زده شد.

زیرساخت لازم برای برگزاری جشنواره های فیلم منطقه ای و ملی در شرق استان 

;در حاشیه مراسم دکتر عادله کشمیری به خبرنگار ما گفت: با احداث پردیس سینمایی امید در مینودشت ، زیرساخت لازم برای برگزاری و یا میزبانی جشنواره های فیلم منطقه ای و ملی در شرق استان گلستان که از موقعیت ممتاز و لوکیشن های متنوع برای تولید فیلم سینمایی برخورداراست ، فراهم خواهد شد. 

مدیر کل ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: توسعه فضاهای فرهنگی هنری و سینمایی استان به ویژه در شهرستان های کم برخوردار و فاقد سینما از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان است.

وی تاکید کرد:تلاش می کنیم حمایت ها و فعالیت های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سراسر استان توسعه پیدا کندهمچنین شهرستان مینودشت ازظرفیت بسیار بالایی درحوزه های فرهنگی و هنری برخوردار بوده و هنرمندان و فرهیختگان زیادی در این شهرستان ساکن هستند. وی گفت: نگاه مسوولانه مدیران شهرستان مینودشت در توسعه فرهنگ و هنر، قابل تقدیر است.

با کنگ زنی انجام شده بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد 

سید علی اضغر موسوی شهردار مینودشت هم گفت: با رایزنی ها ی صورت گرفته موفق شدیم با وزارت فرهنگ و ارشاد کشور و استان همچنین شهرستان تفاهم نامه اولیه ساخت سینمای پردیس امید را در پارک انقلاب و یا پارک شهر مینودشت نهایی کنیم

وی افزود: این سینما در زمینی به مساحت هزار متر در پارک مورد نظر دوستان قرار گرفت  موسوی از بستن این تفاهم نامه بعنوان بزرگترین رخ داد فرهنگی شرق استان یاد کرد و گفت: امیدوار هستیم با سرعت عملی که در ساخت این سینما بکار می بریم تا جشنواره فیلم فجر بتوانیم از آن بهره برداری کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: این سینما دارای سه سالن مجزا برای نمایش فیلم و نگار خانه ای که برای نمایش آثار هنری پیش بینی شده است می تواند یک رخ داد فرهنگی شرق استان به شمار آید.وی در پایان گفت:با کنگ زنی انجام شده بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و تا اخر سال این پروژه به اتمام می رسد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار