معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: محموله فرهنگی کتاب با ارزش 3 میلیارد ریال در بین کتابخانه‌های استان گلستان توزیع می‌شود.

توزیع کتاب‌های فرهنگی به ارزش 3 میلیارد ریال به کتابخانه‌های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد گلچین با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: محموله فرهنگی کتاب با ارزش 300 میلیون تومان در بین کتابخانه‌های استان گلستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب محور دانایی است، تصریح کرد: بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» در حال برگزاری است قطعا در هر جامعه‌ای که به مطالعه کتاب پرداخته شود شاهد رشد قابل‌توجهی در همه حوزه‌ها خواهیم بود.

* همایش تجلیل از فعالان حوزه نشر در پنج‌شنبه هفته جاری در گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان گلستان برنامه‌های متعددی را در هفته کتاب تدارک دیده است و از تاریخ 23 آبان الی 30 آبان‌ماه جاری در حال اجرا است.

گلچین از برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدا در استان با حضور اهالی کتاب خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدیدهای مختلفی از کتابخانه‌های شخصی، کتابخانه‌های مساجد و کتابخانه‌های عمومی استان گلستان در هفته کتاب با حضور مسوولان و مدیران استانی و شهرستانی خواهیم داشت.

وی از برگزاری همایش تجلیل از فعالان حوزه نشر در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: آیین کتاب‌گردی در روز پایانی هفته کتاب در سطح شهر گرگان و سایر شهرستان‌های استان گلستان خواهیم داشت همچنین همایش تجلیل از فعالان حوزه نشر در استان گلستان در روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: عصر امروز با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان گلستان؛ نشست کتابخوان با حضور نخبگان فرهنگی در «کتابخانه میرداماد» شهرستان گرگان برگزار خواهد شد همچنین نشست حافظ‌خوانی و شاهنامه‌خوانی و دیدار از پیشکسوتان و نویسندگان در ایام هفته کتابخوانی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار