اعضای شورای شهر گرگان در ادامه روند افزایش امکانات تفریحی و ورزشی در محلات، در جلسه عصر امروز شنبه با لایحه شهرداری برای ساخت، تکمیل و بهسازی فنی یک پروژه ورزشی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع در محله گرگانجدید موافقت کردند.

عزم شهرداری گرگان برای افزایش فضای ورزشی در محلات

به گزارش گلستان ۲۴؛ در این جلسه لایحه مساعدت مالی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی ریالی شهرداری برای تکمیل و بهسازی فنی سالن ورزشی در حال ساخت محله گرگانجدید با رای مثبت اعضا به تصویب رسید .

بر اساس این لایحه، سالن ورزشی مذکور که با مشارکت سپاه و شهرداری در حال ساخت است برای برگزاری مسابقات ورزش های توپی مهیا خواهد شد.

قبل از این لایحه و به سبب سقف کوتاه پیش بینی شده در طرح بدوی، فقط امکان برگزاری ورزش های رزمی در این سالن امکان پذیر بود.

به گفته رییس شورای شهر گرگان بر اساس تفاهم نامه اولیه قرار بود این پروژه ورزشی در زمین متعلق به شهرداری گرگان و با سرمایه گذاری سپاه ساخته شود که با تزریق مبلغ یاد شده کاربری های ورزشی این سالن ارتقا خواهد یافت.

حمید رضا آقا ملایی همچنین از افتتاح پروژه روگذر افسران در ماه جاری خبر داد و گفت:‌ این طرح به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی و عمرانی شهر گرگان در کمتر از ۱۰ روز آینده  تحویل شهرداری شده و آماده افتتاح است.

شهردار گرگان در این جلسه از آمادگی این نهاد برای اجرای پروژه های ورزشی و فرهنگی با مشارکت نهادهای متولی مانند ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه و بسیج خبر داد.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت : افزایش نشاط اجتماعی، توسعه مباحث فرهنگی و فراهم ساختن بستر لازم برای گسترش برنامه های ورزشی همگانی از جمله رویکرد های اصلی این نهاد برای شهروندان است. 

 در این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر به روند مدیریتی ریاست شورا بر جلسات این نهاد مردمی انتقاد کردند.

یکصد و نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان در حالی با ۱۹ لایحه و نامه رسیده مندرج در دستور کار جلسه برگزار شد که اعضا تنها ۳ لایحه را به بحث و بررسی گذاشتند.

شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار