مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۲۲۸ نفر در اختتامیه گلدسته سرو در گلستان تجلیل می‌شوند.

۲۲۸ نفر در اختتامیه گلدسته سرو گلستان تجلیل می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری راد صبح چهارشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره گلدسته‌های سرو در گرگان اظهارکرد: گلستان نگارستان ایران امروز میزبان اولین جشنواره گلدسته سرو با موضوع نماز است.

گوهری راد افزود: یکی از اساسی‌ترین راه‌های انتقال فرهنگ استفاده از ابزار هنر است و براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزاری جشنواره گلدسته‌های سرو فرصتی فراهم ساخت تا هنرمندان و پژوهشگران با ایجاد آثار هنری و پژوهشی قدم‌هایی برداشته که امیدواریم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج نماز موثر باشد.

او هدف از برگزاری جشنواره را شناخت استعداد‌ها و توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان، اعتلای اخلاق دینی دانش آموزان، ایجاد انس و الفت با نماز، تقویت هویت دینی و ... اعلام کرد.

گوهری راد ادامه داد: بیش از ۷۵۰ جلسه در سطح مناطق و شهرستان‌ها و تعداد ۳۲جلسه استانی و ۱۰ جلسه در ستاد به منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری این جشنواره برگزار شده است.

او با بیان این که آثار ۳۴ هزار دانش آموز و ۵۸۷ همکار فرهنگی به جشنواره رسید به آمار منتخبان شرکت کننده در مراسم اختتامیه اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲۲۸ نفر تجلیل می‌شوند که از این تعداد ۱۱ نفر در تصویرسازی، ۱۲ نفر در خوشنویسی، ۲۴ نفر در نقاشی، ۱۰ نفر در شعر، ۷۵ نفر در سرود گروهی، ۲۱ نفر در سرود همگانی، ۱۵ نفر در فیلم کوتاه، هفت نفر در فیلم، ۲۶ نفر در نمایش کوتاه، ۱۵ نفر در نرم افزار و ۱۵ نفر در وبلاگ نویسی هستند.

 

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار