نماینده نیروی دریایی ارتش در گلستان:

نماینده نیروی دریایی ارتش در گلستان گفت: نیروی دریایی ارتش آماده گسترش فعالیت های خود در گلستان است و این مساله همراهی بیشتر مسئولان استان را می طلبد.

گسترش فعالیت های نیروی دریایی در گلستان همراهی مسئولان را می طلبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ ناخدا فرهاد روشن فر در بازدید از دفتر استانی خبرگزاری مهر در گلستان، با اشاره به علت تاسیس نمایندگی نیروی دریایی در استان گلستان، اظهار کرد: حوزه فعالیت نمایندگی نیروی دریایی در استان، جذب نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین پیگیری امورات  مربوط به کارکنان و بازنشستگان و جانبازان و خانواده شهدای نداجا در استان می باشد.

نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان گفت: با توجه به شرایط ویژه استان از جمله برخورداری از ۹۰ کیلومتر ساحل و همجواری با کشور ترکمنستان حضور نیروی دریایی در استان می تواند باعث افزایش امنیت در دریا و سواحل استان شود و در بعد آموزشی هم می تواند برای آشنایی جوانان استان به صنعت دریا نوردی و اشتغال جوانان استان گام مهمی بردارد.

ناخدا روشن فر افزود: ظرفیت فعالیت نیروی دریایی به خوبی در استان گلستان وجود دارد و نگاه مدیران نیروی دریایی نیز به استان، نگاه مثبتی است ولی به منظور حضور حداکثری نیروی دریایی، به حمایت و ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط مسولین استان نیاز است.

نماینده نیروی دریایی ارتش در گلستان ادامه داد: نیروی دریایی می تواند از طریق تاسیس مرکز آموزش دریانوردان و مرکز آموزش غواصی باعث ایجاد اشتغال بیشتر جوانان استان در حوزه دریا  شود.

وی گفت: در سال گذشته، از جانب مسئولان استان مطالبه ای برای تاسیس مرکز آموزش دریانوردان، صورت پذیرفت که با حمایت فرماندهی محترم نیروی دریایی و با پیگیری‌های معاونت آموزش نداجا و مدیران دانشگاه امام خمینی نوشهر، مجوز این مرکز آموزشی به استان واگذار شد.

روشن فر تصریح کرد:  قرار بر این بودکه فضای آموزشی لازم توسط استان در اختیار نیروی دریایی قرار بگیرد علی رغم همه پیگیری ها انجام شده فضای آموزشی مورد نظر در اختیار قرار نگرفت و از این ظرفیت ایجاد شده متاسفانه در استان استفاده نشد. 

وی گفت: امیدواریم که با حضور آقای دکترحق شناس به عنوان استاندار و نگاه ویژه ایشان به صنعت دریانوردی و اهمیت دریا در توسعه استان، شاهد حضور حداکثری  نیروی دریایی در استان باشیم  تا بتوان از ظرفیت موجود در نیروی دریایی در جهت شکوفایی و پیشرفت بیشتر استان بهره ببریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار