فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما برای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای هر منصب حدود ۷۲ شهید تقدیم کردیم یعنی به ازای هر صندلی مسئولیت، کربلایی در جبهه‌ها رقم خورده است.

برای هر صندلی مسوولیت حدود ۷۲ شهید تقدیم کردیم/ اعتراض در چارچوب قانون حق همه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی در یادواره شهدای محله «میرخیل» کردکوی اظهار کرد: شهدای ما متعلق به یک طایفه، عشیره، قوم نیستند زیرا جان خود که بالاترین دارایی بود را برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور عزیز ما فدا کردند.

وی تصریح کرد: شهدا یکی از موئلفه‌های قدرت ایران اسلامی هستند و سلحشوری شهدا، جانبازان و آزادگان عامل بازدارندگی ملت ایران است.

* امروز زمان آزمون نخبگان است تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند/ فتنه پیچیده و خطرناکی در مدت کوتاه با هوشیاری ملت نابود شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن ما حساب می‌کند و می‌بیند این ملت کشته شدن در راه خدا را بزرگترین نعمت می‌داند به همین دلیل توان تهدید نظامی ما را نداشته و ندارند.

معروفی افزود: ملت ما در حوادث اخیر، فتنه پیچیده و خطرناکی را در مدتی کوتاه نابود کرد و مثل فتنه‌های قبلی باز هم با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروز زمان آزمون نخبگان است اینجاست که نخبگان ما مسوولیت دارند تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند.

* اعتراض در چارچوب قانون حق همه است/ کسانی نگاهشان به خارج از کشور است باور به «ان تنصرالله ینصرکم» ندارند

معروفی ادامه داد: مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند، شاید به لحاظ معیشتی در تنگنا هم بوده باشند اما به عشق امام خود و جامعه خود آمدند و ما را یاد جمله امام راحل (ره) انداختند که فرمود «این ملت از امت صدر اسلام برتر است»
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اعتراض در چارچوب قانون حق همه است اما معترض آشوب نمی‌کند و اموال عمومی را به آتش نمی‌کشد و بحمدلله مردم به خوبی صفوف خود را آشوبگران جدا کردند.

وی اضافه کرد: کسانی که امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند و نگاهشان به خارج از کشور است باور به «ان تنصرالله ینصرکم» ندارند.

معروفی افزود: شهدای ما سر کلاس در عباس ابن علی (ع) نشستند، به قافله عشق رسیدند و در نهایت حسینی شدند چون بصیرت داشتند.

* اخلاص در عمل شاه‌کلید عشق بازی شهیدان ماست/ روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

وی اظهار کرد: اخلاص در عمل شاه کلید عشق بازی شهیدان ماست و شهدا همه برای خدا کار می‌کردند و این وفاق زاییده دفاع مقدس است و روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: من در هیچ جای تاریخ جز کربلا و دفاع مقدس سراغ ندارم که انسان‌ها برای جهاد در راه خدا از هم پیشی بگیرند و دعوا برای خط‌شکنی باشد.

معروفی افزود: ادبیات فرماندهان ما در دفاع مقدس «بیا» بود نه «برو» بدین معنی که فرماندهان ما به خط می‌زدند و به رزمندگان می‌گفتند بیا.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در چند وقت اخیر خود اعتراف کردند که در منطقه غرب آسیا با یک ابرحریف طرف هستند که کسی نیست جز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدا غالبا در وصیت خود سفارش کردند که مراقب ولایت باشید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار