فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر علاقمند به مناطق عملیاتی و یادمان‌های راهیان نور اعزام شدند.


۱.۴۰۰ زائر از مناطق عملیاتی و یادمان‌های راهیان نور بازدید کردند

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در حاشیه جشنواره راه آورد سرزمین نور گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سال گذشته زائران غیرایرانی از کشور‌های دیگر از مناطق عملیاتی بازدید کردند و امسال نیز برنامه‌ریزی شده تا زیر ساخت‌های لازم برای علاقمندان خارج از کشور برای بازدید از این مناطق انجام شود.

وی افزود: هدف‌گذاری امسال ما بر روی اساتید حوزه‌های علمیه و نخبگان اقشار است تا این افراد به مناطق عملیاتی دریایی در جنوب کشور مانند بندرعباس و بوشهر اعزام شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بیان داشت: برنامه‌ریزی شده تا جشنواره راهیان نور با نام ره‌آورد سرزمین نور ارتقاء یابد. با توجه به اینکه ۲۰ اسفندماه روز ملی راهیان نور است، ۱۰ شب جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در خرمشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال رشد قابل توجهی در زمینه ارسال آثار افرادی که حس و حال خود را از سفر راهیان نور داشتند، صورت گرفته و ۳۷ هزار اثر به جشنواره و دبیرخانه مرکزی ارسال شد و امروز در استان گلستان شاهد اختتامیه استانی این جشنواره با یک‌هزار و ۶۰۰ اثر بودیم.

سردار سلیمانی گفت: هر ساله شاهد تعالی راهیان نور در بخش‌های مختلف هستیم و راهیان نور در حال حاضر در ۷ استان کشور تسریع پیدا کرده است.

وی یادآور شد: از مهرماه سال ۹۷ تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار دانش‌آموز از سراسر کشور از مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب کشور بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: از اردیبهشت امسال نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر علاقمند به مناطق عملیاتی و یادمان‌های راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار