مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان:

فرامرزی گفت: ۱۶ آذر سال ۳۲ یک روز حماسی برای دانشجویان شناخته شده است و در این روز در اعتراضات ضد آمریکایی سه شهید دانشجو داشتیم.

۱۶ آذر به عنوان روز ضد آمریکایی و استکبار ستیزی سرلوحه دانشگاه باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «جواد فرامرزی» امروز(یکشنبه 16 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 16 آذر سال 32 یک روز حماسی برای دانشجویان شناخته شده است و در این روز در اعتراضات ضد آمریکایی سه شهید دانشجو داشتیم و باید این روز به عنوان یک روز ضد آمریکایی و استکبار ستیزی سرلوحه برنامه های دانشگاه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: در این روز در سطح دانشگاه های استان گلستان برنامه های متنوعی از قبیل کرسی آزاد اندیشی، سخنرانی و جشن تدارک دیده شد.

فرامرزی بیان کرد: در روز گذشته به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو تریبون آزاد در دانشگاه گلستان در نظر گرفته شده و همچنین کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه فرهنگیان را به همراه سخنرانی شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در 17 و 18 مراسم جشن و سخنرانی و تریبون آزاد در سایر دانشگاه های استان گلستان نیز برگزار می شود، بیان کرد: امیدواریم با این گرامیداشت روز دانشجو فضای دانشگاهی به رشد و تعالی بیشتری برسد و شاهد بهبود کیفی و کمی برنامه های فرهنگی در سطح استان گلستان باشیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار