صبح امروز سید پیام حسینی مسئول سازمان سراج استان گلستان با جمعی از اعضای دفتر به دیدار جواد فرامزی فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان رفت.

دیدار مسئول سازمان سراج استان با فرمانده بسیج دانشجویی

به گزارش گلستان 24 ؛ صبح امروز سید پیام حسینی مسئول سازمان سراج استان گلستان  با جمعی از اعضای دفتر به دیدار جواد فرامزی مسئول فضای مجازی بسیج و فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان رفت.

مسئول سراج استان ضمن تبریک مسئولیت جدید به فرمانده بسیج دانشجویی برای ایشان ارزوی موفقیت کرد و گفت : بسیج دانشجویی در استان دارای پتانسیل بالا در زمینه فضای مجازی می باشد که در این سال ها از این فضا به خوبی استفاده نشده است ، ما امیدوارم با قدم نهادن شما در این فضا و با همکاری هم به نتایج مطلوبی در زمینه آموزش سواد فضای مجازی وبصیرت افزایی در قشر دانشجو دست یابیم.

حسینی در ادامه افزود : برگزاری عملیات های مشترک مجازی می تواند قدم های بسیار مثبتی در زمینه تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باشد .

photo_2018-11-28_11-21-19

در ادامه گفتگو مسئول بسیج دانشجویی استان  با اشاره به فعالیت های ارزشمند سازمان فضای مجازی سراج  گفت : سراج در این سال ها با نشر و تولید محتوادر راستای انقلاب اسلامی به بسیاری از تهدید ها و تفرقه های دشمن ، به فضای الوده مجازی استان کمک بسزایی کرده است.

وی در ادامه افزود : ما در این مدت کوتاه با برنامه ریزی های دقیق در نظر داریم با دعوت از اساتید برجسته کشوری دردانشگاه های مختلف استان گام های موثری در جهت رشد فضای دانشجویی برداریم 

فرامزی در پایان سخنان خود اظهار خرسندی کرد و گفت: امیدوارم با تعامل و همکاری های سازنده و علمی در زمینه های فرهنگی بتوانیم گامهای اساسی در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برداریم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

آخرین اخبار