شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های استان گلستان اعلام کرد: امروز همگان فهمیده‌اند که فریاد «مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه براساس عقلانیت و واقع‌بینی است.

فریاد «مرگ بر آمریکا» براساس عقلانیت و واقع‌بینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های استان گلستان در بیانیه استکبارستیزی ۱۳ آبان اعلام کرد: ۱۳ آبان بستر حوادثی بزرگ در سال‎های قبل انقلاب مثل تبعید ۱۵ ساله امام بزرگوار و کشتار مظلومانه دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ بعد از انقلاب بود که روح همه این حوادث افشاگر خوی شیطانی آمریکای جنایتکار بود.

آری، تبعید امام و کشتار دانش آموزان زمینه‎ساز انقلاب شکوهمند مردم ایران و پایان استبداد شاهنشاهی شد.

این بیانیه می‎افزاید: امام ‌خمینی (ره) جوانان را مؤلفه‌ای اساسی در تحقق انقلاب اسلامی و نیز تداوم و استمرار آن و سرمایه اجتماعی عظیمی می‌دانست امید ایشان برای استمرار حرکت الهی انقلاب به جوانان بود و امروز هم پیام امام راحل در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در پیش‎روی جوانان انقلابی ایران در معرض بازخوانی قرار گرفته است.

* امروز الگوی نظام «ولایت فقیه و مردم‎سالاری دینی»، راز ماندگاری است
در ادامه آمده است: بی‎شک بازخوانی و مرور مواضع الهی، انقلابی و کلیدی امامین انقلاب اسلامی، در مبارزه و مقابله با استکبار و ایستادگی و مقاومت در برابر یاوه‌‎گویی‌ها و زیاده‌ خواهی‌های تروریسم آمریکایی و متحدانش حائز اهمیت بوده و ما دانشجویان انقلابی تاکید داریم:
امروز الگوی نظام «ولایت فقیه و مردم‎سالاری دینی»، راز ماندگاری موفقیت و سربلندی در مقابله با نظام سرمایه‌داری و جبهه استکبار است.
 این بیانیه تاکید می‎کند: جمهوری اسلامی با پیروی از همین الگوی مترقی است که به دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی همچون استقلال، اقتدار دفاعی با تکیه بر توان داخلی، پیشرفت‌های علمی خیره‌کننده در حوزه‌های مختلف و الهام‌بخشی برای ملت‌های منطقه دست یافته است.
این بیانیه می‎افزاید: خروج عهدشکنانه دولت آمریکا از برجام و تشدید سیاست‌های خصمانه سردمداران جنایت‌پیشه ‎ام‌الفساد قرن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تحمیل جنگ خاص از نوع روانی – رسانه‎ای، اقتصادی - عملی علیه ملت ایران، بار دیگر دشمن شماره یک و غیرقابل اعتماد بودن طاغوت اعظم، آمریکای پلید را اثبات کرد که در همین رابطه با تبعیت از مواضع حکیمانه مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان، مخالفت قاطع خود با تکرار هر نوع مذاکره و در هر موضوع با رژیم عهدشکن و شیطان صفت آمریکا را اعلام می‌داریم.
در این بیانیه آمده است: استمرار حمایت از ملل تحت ستم مثلث تروریسم «آمریکایی - صهیونیستی – سعودی» را وظیفه دینی و انسانی خود دانسته و پشتیبانی همه جانبه تمامی مسوولان نظام از «جبهه مقاومت» در برابر خوی استکباری نظام سلطه را خواهانیم.

* فریاد «مرگ بر آمریکا» براساس عقلانیت و واقع‌بینی است/ اجازه فراموشی تجربه‌ی مذاکره بی‌نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آنها نخواهیم داد

در همین راستا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گلستان تاکید می‌کند: امروز همگان فهمیده‌اند که فریاد «مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه براساس عقلانیت و واقع‌بینی است.
ما دانشجویان انقلابی دیگر هرگز اجازه نخواهیم داد تجربه‌ی مذاکره بی‌نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آنها فراموش شود.
لذا تمرکز و تلاش جدی برای بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد را از لوازم پیشرفت توأم با استقلال کشور و وحدت ملی می‌دانیم که در حقیقت مبارزه‌ای عملی با آمریکا و استکبار جهانی است.
در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و دعوت از آحاد مردم برای حضور هر چه پرشورتر در راهپیمایی عظیم این روز، بار دیگر با الهام از فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز خطاب به مستکبرین و معدود دست نشانده های نفوذی داخلی شان اعلام می‌کنیم:
همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی و رسیدن به تعالی در قالب گام دوم انقلاب اسلامی، ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه کار خود قرار داده و همچنان نوک پیکان استکبارستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم که بدون تردید این مسیر، تداوم راه مقدس شهدا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار