مصدومیت مدافع گلستانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، کسب سهمیه پارالمپیک توکیو توسط تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حضور ورزشکار گلستانی، شکست تیم والیبال پاس گرگان در لیگ دسته اول کشور و قهرمانی دختر گلستانی در مسابقات اسکواش کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز دوشنبه گلستان است.

خبرهای کوتاه ورزشی دوشنبه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عزت‌اله پورقاز مدافع تیم فوتبال لیگ برتری سپاهان اصفهان به علت پارگی رباط صلیبی در دیدار برابر نساجی ادامه فصل را از دست داد. 

پورقاز که اهل شهرستان بندرترکمن است سابقه حضور در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه دارد.

**

تیم بسکتبال با ویلچر ایران با حضور عبدالجلیل قرنجیک ورزشکار گلستانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند به نشان برنز رسید و سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردند.

**

تیم پاس گرگان نماینده استان در لیگ دسته والیبال کشور در هفته دوم این رقابتها با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم مقاومت تهران شد.

نماینده گلستان در هفته نخست رقابت‌ها سه بر صفر افق شهر قم را شکست داده بود.

**

در مسابقات بین المللی اسکواش اصفهان جونیور، نرگس سلطانی از گلستان در رده سنی کمتر از ۱۵ سال به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت .

**

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری دختران گرگان موفق به کسب مدرک معتبر بین المللی مربیگری Fiba Coach  شد. 

وی سابقه مربیگری در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد.

**

مسابقات چندجانبه کشتی بجنورد با حضور ۷ تیم و ۷۴ کشتی‌گیر تیم‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، پاس مرزبانی تهران و ۳ تیم از خراسان شمالی برگزار شد که در پایان تیم گلستان که با ۴کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب یک مدال نقره ، یک برنز و یک مقام چهارمی به کار خود پایان داد.

**

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از دستور ایجاد محدودیت‌های تمرین کلاس‌های ورزش در صورت نیاز برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا خبر داد.

**

اولین باشگاه تخصصی بوکس استان گلستان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در گرگان به بهره برداری رسید.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار