استاندار گلستان گفت: با چند سرمایه‌گذار در استان مذاکراتی انجام شده و در ۲ هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای با یکی از این افراد منعقد می‌شود تا این استان یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته باشد.

استان گلستان یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم در اختیار می‌گیرد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سیدمناف هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در موضوع فوتبال با 3 اسپانسر صحبت کردیم و این افراد جزء کسانی هستند که اقتصاد خود را از منابع این استان رونق می‌دهند. نظر ما براین بود که در کنار منفعت آنها، کاری هم برای ورزش و جوانان این استان هم انجام شود.

وی افزود: با یکی از این سرمایه‌گذاران به نتایج خوبی رسیدیم و پس از 2 هفته آینده، مدیرکل ورزش و جوانان استان تفاهم‌نامه‌ای با این حامی مالی خواهد داشت تا استان گلستان در لیگ دسته 2 کشور تیم داشته باشد.

استاندار گلستان به برگزاری مسابقات آسیایی ووشو در گرگان هم اشاره کرد و گفت: برگزاری 7 تورنمنت بین‌المللی و آسیایی در سال‌جاری هدف‌گذاری شد که اکنون مسابقات آسیایی ووشو در حال برگزاری است.

وی درخصوص والیبال گنبدکاووس هم اظهار داشت: قرار شد با حمایت‌هایی که ما از شهرداری گنبدکاووس به عمل می‌آوریم آنها نیز از تیم والیبال گنبدکاووس حمایت کنند. این کمک‌ها بخشی از محل کمک‌های استانداری به شهرداری گنبد و بخشی هم از منابع خود شهرداری خواهد بود.

هاشمی با اشاره به افزایش بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: میزان بودجه این تیم از 700 میلیون تومان به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است.

‌انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار