جمع‌آوری ۳۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد، ثبت نام ۷ هزار گلستانی در بیمه سلامت و بازسازی و تغییر در سینما عصر جدید گرگان از جمله خبرهای کوتاه یکشنبه گلستان است.

ثبت نام ۷ هزار گلستانی در بیمه سلامت و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: هفت هزار و ۳۲۲ گلستانی برای طرح پوشش بیمه اجباری رایگان نام نویسی کردند.

مهراد کمانگری اظهار داشت: بر اساس قانون حق بیمه دهک های یک تا سه رایگان، دهک چهار ۵۰ درصدی و حق بیمه دهک پنج تا ۱۰ به صورت ۱۰۰ درصدی دریافت می شود.

**

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اهدای ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد از سوی خیرین برای ۲۶۰ زندانی غیرعمد استان خبر داد و گفت : در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، جشن بزرگ گلریزان ۲۰ دی در گلستان برگزار می شود.

**

استاندار گلستان با تاکید بر علاقمندی ویژه مردم گرگان و گنبدکاووس به رشته‎های بسکتبال و والیبال گفت: نیاز این مردم به داشتن سالن ورزشی بزرگ‌تر برطرف خواهم شد.

هادی حق‌شناس اظهار داشت: داشتن این سالن بزرگ مطالبه به حقی است اما مردم صبور باشند زیرا دولت محدودیت منابع و مالی دارد.

 

**

رییس مرکز بهداشت گلستان گفت: از ابتدای مهر تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر در گلستان به انواع ویروس آنفلوآنزا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۱ نفر بر اثر این بیماری جان خود را ازدست دادند.

**

استاندار گلستان در نشست با فرمانداران استان ضمن تاکید بر اجرای مرّ قانون در تمامی بخش‌های انتخابات گفت: باید ابزارهای برگزاری انتخابات با شکوه را فراهم آوریم و همه چیز بر اساس نص صریح قانون باشد.

**

رییس حوزه هنری گلستان از بازسازی و تغییر در سینما عصر جدید گرگان خبرداد و گفت : برای ایجاد انگیزه در مخاطب و افزایش تنوع اکران فیلم ها، سه سالن جدید به این سینما اضافه خواهد شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار