دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: این بی انصافی است که هر اتفاقی می‌افتد به سرمربی تیم ملی و شهرداری گرگان ربط می‌دهند.

عماری: بی انصافی است که همه چیز را به شاهین‌طبع ربط می‌دهند/ ذوب‌آهن نیاید باخت فنی می‌خورد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی به وجود آمده به خاطر تاخیر در برگزاری دیدار ذوب‌آهن و شهرداری گرگان و اینکه ذوب‌آهنی‌ها می‌گفتند دو، سه ساعت قبل بازی به ما خبر دادند، اظهار داشت: اینطور نبود. ساعت 9 صبح از طریق مسئول کمیته مسابقات به تیم ذوب‌آهن خبر دادیم که بازی با تاخیر 24 ساعته برگزار خواهد شد، اما اعلام کردند این کار را نمی‌کنیم و باید نامه رسمی فدراسیون باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فدراسیون در روز پنجشنبه تعطیل بود، به هر طریقی شده نامه را به باشگاه ذوب‌آهن ارسال کردیم. اینکه می‌گویند دیر اعلام شده، درست نیست.

دبیر فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: ما را متهم می‌کنند که از تیمی حمایت می‌کنیم، اما واقعیت این بود که شهرداری 6 ساعت در فرودگاه معطل بود و اواخر شب به اصفهان رسید و جلسه تمرینی را هم از دست داد. به ما هم خاطر اینکه کیفیت مسابقه پایین نیاید گفتیم بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار شود. 

عماری در مورد اینکه حاتمی، سرمربی ذوب‌آهن گفته اگر تیم دیگری هم بود بازی عقب می‌افتاد یا خیر، گفت: از حاتمی انتظار ندارم که این حرف‌ها را بزند. نمی‌دانیم این جنجال‌ها برای چیست. اینکه بازی با یکی دو ساعت تاخیر برگزار شود یا یک روز، فرق می‌کند. تیم گرگان در شرایط سختی به اصفهان رسیده بود.

وی تاکید کرد: این غیر اخلاقی است که همه چیز را به شاهین طبع ربط می‌دهند. انصاف نیست. او هم مثل مربیان دیگر در لیگ کار می‌کند. اصلا درخواستی برای تعویق مسابقه از فدراسیون نداشت و با کبیر صحبت کردیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه گفته شده درخواست تعویق از سوی گرگانی‌ها به این خاطر بوده که رایان ریچاردز بازیکن خارجی‌شان برسد، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست. رضایت نامه او باید روز گذشته می‌رسید. اگر امروز جمعه هم برسد،‌ نمی‌تواند بازی کند چون زمان دیدار پنجشنبه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ذوب‌آهن فردا بازی نکند تکلیف چه خواهد شد، گفت: ما به عنوان مسئول برگزاری اعلام کردیم مسابقه امروز جمعه برگزار می‌شود. اگر حاضر نشوند، باخت فنی خواهند خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار