واکنش فرماندار گرگان به حواشی مسابقه بسکتبال گرگان

حمیدی گفت: به دلیل ناهماهنگی نیروهای شهرداری با نیروی انتظامی در مسابقه بسکتبال شهرداری گرگان با نیروی زمینی تماشاگران برای ورود دقایقی با مشکل روبه رو شدند و با تمهیدات انجام شده امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقی در گرگان نباشیم.

ناهماهنگی برای ورود تماشاگران وجود داشت/ حضور نیروهای انتظامی برای کنترل تماشاگران با تاخیر بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی» امروز(یکشنبه ۱۹ آبان) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص ورود تماشاگران که با تهیه بلیط دقایقی برای ورود به سالن ورزشگاه امام خمینی(رحمه الله علیه) گرگان و دیدار تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نیروی زمینی که در هفته گذشته برگزار شد با مشکل رو به رو شده بودند، اظهار کرد: این مشکل برای ناهماهنگی بود که در بازی نخست تیم بسکتبال شهرداری در  گرگان اتفاق افتاده است.

فرماندار گرگان ادامه داد:  تمهیدات لازمی برای بازی های بعدی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که میزبان مسابقات است اندیشیده شده و بازی نخست عدم هماهنگی بین نیروی انتظامی و نیروهای شهرداری این مشکل را به وجود آورد.

حمیدی افزود: حضور نیروی انتظامی برای کنترل هواداران برای ورود به سالن با تاخیر انجام شد و دقایقی تماشاگران پشت درب ماندند و قطعا این موضوع تکرار نمی شود.

وی گفت: برنامه ریزی برای تکریم و نظم تماشاگران مسابقات بسکتبال در گرگان اتفاق افتاده و از تماشاگران نیز تشکر می کنم که به خوبی این موضوع را مدیریت کردند و قطعا در بازی های شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

فرماندار گرگان تاکید کرد: با توجه به اینکه در بازی های لیگ بسکتبال گرگان چندین بازی در گرگان برگزار می شود امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار