اعضای شورای اسلامی گرگان با اشاره به نقش‌آفرینی موثر رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری در کاهش مشکلات ترافیکی این شهر بر شتاب‌بخشی در اجرای حمایت‌های معیشتی و اداری این قشر تاکید کردند.

اعضای شورای شهر: مشکلات رانندگان تاکسی و اتوبوس گرگان برطرف می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ در دویستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی گرگان در شامگاه دیشب /شنبه/ مشکلات رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری این شهر بررسی شد.

یکی از اعضای شورای شهر گرگان با اشاره به اصلاح قیمت سوخت و کاهش درآمد رانندگان تاکسی اظهار داشت: ارایه خدمات بیشتر، ارایه لوازم یدکی و مصرفی مورد نیاز و تعیین تکلیف نرخ کرایه تاکسی شهری پس از افزایش قیمت بنزین باید به طور جدی در دستور کار سازمان حمل و نقل شهرداری قرار بگیرد.

فائزه عبدالهی ادامه داد: رانندگان اتوبوس امکان بهره مندی از خدمات پیش بینی شده برای مشاغل سخت و زیان آور را دارند که باید برای اجرای این حق آن ها به طور جدی وارد عمل شد.

نایب رییس شورای شهر گرگان هم بازنگری در قیمت کرایه بهای تاکسی را خواستار شد.

 ابراهیم جرجانی اظهار داشت: برای حل دغدغه های معیشتی رانندگان تاکسی نباید تعلل کرده و آن‌را به روزهای پایانی سال موکول کنیم.

وی افزود: ترافیک برخی معابر گرگان به حدی زیاد است که حتی گذر یکباره از این خیابان ها، برای شهروندان آزار دهنده است اما رانندگان اتوبوس و تاکسی باید ده ها بار در طول روز این مسیرها را تردد کنند.

ناصرگرزین دیگر عضو شورای شهر هم ضمن تقدیر از زحمات رانندگان ناوگان عمومی گرگان تاکید کرد : باید سطح خدمت رسانی به مردم بیشتر شود تا رغبت استفاده از مسافربرهای شخصی کاهش یابد.

وی افزود : حفظ امنیت شهروندان، اصل بنیادین مدیریت شهری محسوب می شود و سرمایه گذاری در این حوزه برای افزایش خدمات و حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از حوادث ناگوار ضروری است.

وی با اشاره به خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برای شهر گرگان در سال گذشته اظهار داشت: در این حوزه دارای کاستی های مشهودی داریم و باید با استفاده از منابع داخلی و اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس های جدی تلاش کنیم.

در این جلسه  لایحه اجاره یکی از املاک شهرداری گرگان در منطقه ناهارخوران به تصویب رسید.

تقدیر از تعدادی از رانندگان ناوگان عمومی و حضور تعدادی از کسبه محلات انجیراب و میدان بسیج برای ارائه درخواست بازنگری هندسی میدان بسیج از دیگر نکات جلسه شب گذشته شورای شهر گرگان بود.

شورای اسلامی گرگان ۹ عضو دارد .

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار