عضو شورای شهر گرگان:

برای کاهش بار ترافیکی شهر, باید پروژه‌های گردشگری را در یک منطقه تجمیع نکنیم و در همه نقاط شهر پراکنده کنیم تا از این طریق تا حدودی ترافیک شهر گرگان کاهش یابد.

پروژه‌های گردشگری در نقاط مختلف شهر گرگان اجرا شود

به گزارش گلستان 24 ، مهران کاظم‌نژاد در حاشیه جلسه ارائه برنامه داوطلبان تصدی سمت شهردار گرگان اظهار داشت: دیدگاه من این است که فردی به عنوان شهردار انتخاب شود که سابقه طولانی به عنوان شهردار داشته باشد.

عضو شورای شهر گرگان افزود: انتخاب ما برای تعداد داوطلبان بیشتر برای سمت شهردار این بود تا قدرت مانور بیشتری برای انتخاب شهردار بهتر داشته باشیم.

کاظم نژاد تصریح کرد: در کمیسیون عمران شورای شهر گرگان اولویت نخست ما حل معضل ترافیک شهر گرگان است و اگر چند اتوبوس برای جابجایی مردم خریداری شود, تا حدود 60 درصد مشکل ترافیک حل خواهد شد.

عضو شورای شهر گرگان یادآور شد: اگر برای 30 متری تالار و 60 متری افسران گذر شریانی ایجاد شود بسیاری از مشکلات ترافیک این مناطق نیز حل خواهد شد.

کاظم نژاد گفت: شهربازی مدرن در گرگان نسبت به تله‌کابین اولویت دارد و تلاش داریم برای کاهش ترافیک و توزیع پروژه‌های گردشگری در همه نقاط شهر, این شهربازی را در نقطه دیگر از ناهارخوران احداث کنیم.

عضو شورای شهر گرگان اظهار کرد: البته احداث تله کابین در گرگان یکی از برنامه‌های گردشگری ما در منطقه ناهارخوران است که برای جذب مسافر و توریستم در برنامه‌های شورای شهر گرگان قرار دارد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار