کاندیدای سمت شهردار گرگان:

کاندیدای سمت شهردار گرگان گفت: حل مشکلات ترافیکی گرگان با اقدامات کوتاه‌مدت قابل حل است و جمع‌آوری ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس 50 درصد ترافیک گرگان را حل می‌کند

گرگان دچار دوگانگی در بافت و ساخت شهر است/ جمع‌آوری ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس 50 درصد ترافیک گرگان را حل می‌کند

به گزارش گلستان 24 ، جعفر میرکتولی بعد از ظهر امروز در جلسه ارائه برنامه داوطلبان تصدی شهرداری گرگان اظهار کرد: در طرح 1404 شهر گرگان جایگاه شهر گرگان در نظام شهری مشخص کرده و برنامه‌ها باید در راستای این طرح باشد.

وی ادامه داد: پیرمرد آلمانی را در فرانسه دیدم که به محض آنکه متوجه شد من اهل ایران و شهر گرگان هستم از وضعیت ناهارخوران از من پرسید که نشان می‌دهد ناهارخوران گرگان یک جایگاه ویژه‌ای در بین گردشگران داخلی و خارجی دارد.

کاندیدای سمت شهردار گرگان بیان کرد: ادامه اصلاح مهندسی و مقاوم‌سازی کف و جداره‌های رودخانه‌ها، مدیریت کنترل روان آی‌های سطح شهر با اصلاح شبکه جوی، جلوگیری از مدیریت رشد لجام گسیخته بافت شهری در زمین‌های اطراف با تغییر مدل گسترش گسترده شهری از جمله برنامه‌هایی است که در صورت قرارگیری در جایگاه شهردار گرگان این مسائل را در اولویت کاری قرار خواهم داد.

میرکتولی با اشاره به اینکه گرگان یک شهر فعال اقتصادی است و می‌توان این اقتصاد را به سمت توسعه شهر پیش ببریم، افزود: ما در گردشگری می‌توانیم برند باشیم و با افزایش ارزش افزوده، بتوانیم درآمد بسیار خوبی را در حوزه گردشگری داشته باشیم.

کاندیدای سمت شهردار گرگان تصریح کرد: باید در شهر تمام فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌ها بر مبنای نیاز و خواسته مردم باشد.

میرکتولی تاکید کرد: از این رو باید پروژه‌های اجتماعی در اولویت کار شهرداری باشد و می‌توان به وسیله همکاری با نهادها و سازمان‌های مسوول در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید سرمایه اجتماعی در شهر را با ایجاد امنیت و مشارکت افزایش دهیم تا شاهد حضور مردم در کنار شهرداری باشیم تا بتوانیم شهر را گسترش دهیم.

کاندیدای سمت شهردار گرگان تصریح کرد: ما در گرگان در ساخت شهر دچار دوگانگی در بافت و ساخت شهر هستیم و باید بافت قدیم را به صورت ویژه نگاه کنیم و بافت قدیم گرگان سومین بافت قدیم در کشور است.

میرکتولی در خصوص مشکلات ترافیکی گرگان گفت: گرگان بر اساس شاخص‌های علمی دارای ترافیک نیست و با یک کار کوتاه مدت می‌توان مشکل ترافیک گرگان را حل کرد.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس 50 درصد ترافیک گرگان را حل خواهد کرد و با انتقال ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس به لایه دوم خیابان می‌تواند برای حل مشکلات ترافیک موثر باشد.

میرکتولی گفت: باید برخی از محورهای موازی در شهر گرگان ایجاد شود که با اقدامات مطالعاتی و کارشناسی می‌توان این اقدام را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه چرا باید 13 مقاطع تحصیلی را در گرگان تنها در یک خیابان داشته باشیم، تصریح کرد: ترافیک ناهارخوران گرگان به یک معضل و دغدغه برای مردم شهر تبدیل شده که با اقدامات عمرانی و بازسازی معابر می‌توان این مشکل را حل کرد.

میرکتولی گفت: شهرک سروش گرگان باید از نظر پدافند غیرعامل دچار مشکل است و باید معبر دیگری برای این شهرک بازگشایی شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار