انتقاد شدید مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از فدراسیون بسکتبال:

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از تصمیم فدراسیون بسکتبال در مورد این تیم، گفت: با همه احترامی که برای طباطبائی قائلم، لازم باشد حتی از فدراسیون جهانی هم پیگیر حق و حقوق خودمان خواهیم بود و عقب نمی‌کشیم.

چون سرمربی تیم‌ ملی سرمربی گرگان است این اتفاقات ‌می‌افتد؟/ حتی از طریق فیبا پیگیری می‌کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی تیم بسکتبال ذوب‌آهن مقابل مهرام تهران، گفت: ابتدا جا دارد برد شیرین تیم‌مان را به همه هواداران و دوستداران ذوب آهن تبریک‌ بگویم. در هر صورت هفته‌ گذشته قرار بود بازی ما مقابل شهرداری گرگان برگزار شود و طبق برنامه مسابقات فدراسیون روز پنجشنبه روز مسابقه بود که ساعت دو و پانزده دقیقه بعد از ظهر پیامی برای بنده از طریق فضای مجازی آمد که این بازی باید به تعویق بیفتد که نامه‌ای از طرف دکتر طباطبایی بود.

او ادامه داد: من هم در این مورد با رئیس فدراسیون تماس گرفتم تا دلیل را بپرسم که ایشان ‌گفتند تیم گرگان دیر به اصفهان رسیده‌ و خسته است. من هم گفتم‌ کجای دنیا داریم که یک ساعت مانده به مسابقه بازی را به تعویق می‌اندازند. این مسائل باید خیلی زودتر به ارکان مدیریتی باشگاه اطلاع رسانی شود. باشگاه ذوب آهن پنجاه سال قدمت دارد و باید بیشتر از اینها قابل احترام باشد. روز پنجشنبه تعطیلات است و متاسفانه اصلا به ما اطلاع نداده بودند و یک ساعت مانده به شروع مسابقه گفتند بازی به تعویق افتاد که باشگاه هم مانند سایر ادارات تعطیل بود، نتوانستیم برنامه‌های خود را هماهنگ‌ کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: من هم در همین راستا به طباطبایی گفتم در هیچ کجای‌ دنیا یک ساعت مانده به بازی نمی‌گویند تیم مهمان خسته است‌ و باید بازی را به تعویق انداخت. به تعویق انداختن بازی آن هم به این صورت، تنها برای زمان‌هایی است که بلایای طبیعی رخ داده و مشکل واقعا جدی است. کادرفنی من وقتی تمریناتش را برنامه ریزی کرده به گونه‌ای بوده که روز پنج‌شنبه بازیکنان در شرایط مسابقه باشند. تمرینات روز قبل تمرین سنگین نبوده و تنها در حد گرم کردن بوده است. اعتراض من هم به این موضوع بود که طباطبایی ناراحت شد و حتی بدون خداحافظی گوشی را قطع‌ کرد.

محمدی با ابراز ناراحتی از این تصمیم فدراسیون بسکتبال گفت: ما از طریق وزارت‌ ورزش‌ پیگیری کردیم که نامه زدند و ما را بازنده فنی اعلام کردند. چه دلیلی دارد تیم‌ میزبان را از حق‌ میزبانی‌اش ‌منع‌ کنند؟ قرار است گرگان بازیکن خارجی اضافه ‌کند؟ چون سرمربی محترم تیم‌ ملی سرمربی‌ گرگان  است این اتفاقات ‌می‌افتد؟ من نمی‌دانم! بنده ساکت نبودم پیگیری کردم، گرگان ساعت چهار پرواز داشته که ‌لغو شده، اما قطعا چند ساعت قبل از زمان پرواز اطلاع رسانی ‌می‌کنند، چون‌ پرواز حداقل سی نفر یعنی یک تیم است و حداقل چند ساعت قبل خبر می‌دهند. ما پیگیری می‌کنیم ‌و می‌بینیم که ساعت هشت شب چهارشنبه این تیم در تهران اسکان داشته‌ است. از هواپیمایی کشور پیگیری ‌کردم که گفتند آخرین پرواز تهران به اصفهان دو پرواز بوده که یکی از آن‌ها ساعت یازده و ده دقیقه و یکی دیگر ساعت یازده و پانزده دقیقه در اصفهان نشسته است. تیمی که ساعت یازده و پانزده دقیقه در اصفهان بوده، حداکثر ساعت دوازده به هتل می‌رسد.

او گفت: تیم گرگان، اگر خسته بود پس چگونه همان روز در سالن آزادی اصفهان تمرین ‌کرد؟ همه این مسائل باعث شده تا ما اعتراض کنیم‌، چون تیم ما هم تیم قابل احترامی است. تیم ما دیر بسته شده و ابتدا خوب نبود اما دیدید که مقابل تیم مدعی و خوب مهرام چقدر خوب بازی کردیم و در تهران این تیم را بردیم. بنده تقاضا دارم که همه کمک کنند، ما بسکتبال ذوب آهن را بعد از سال‌ها راه اندازی کردیم. بسیار تلاش کردیم تا مشکل این تیم برطرف شود و از بلک ‌لیست فیبا خارج شود. همه با هم مشکل چندین ساله را برطرف کردیم تا امسال در لیگ باشیم و الان هم پای کار هستیم. تنها انتظار برقراری عدالت را داریم و از حقوق خود نمی‌گذریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: همه ما برای یک‌ کشور و مجموعه هستیم‌، تلاش می‌کنیم بسکتبال خود را از نظر کیفی پیشرفت دهیم. متاسفانه تا کنون هیچ گونه‌ مکاتبه‌ای‌ با باشگاه ذوب آهن انجام نشده تا دلیل این تصمیم گیری مشخص شود.اصلا ما مقصر باشیم، اما باید دعوت کنند تا صحبت‌های خود را مطرح‌ کنیم. با همه احترامی که برای رئیس محترم فدراسیون بسکتبال قائلم، ما درباره این‌ موضوع کوتاه نمی‌آییم و از مراجع بالاتر پیگیری خواهیم کرد. حتی از طریق فیبا هم که باشد پیگیری می‌کنیم تا حق خود را بگیریم و از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم. اگر تیم‌هایی چون ذوب آهن سر پا باشند بسکتبال ایران پیشرفت می‌کند. بنده برای اینکه اعلام‌ کنم‌ چقدر بسکتبال برای ما مهم است، شخصا در اولین بازی بعد از این تصمیم به تهران آمدم تا  با آقای طباطبایی دیدار کنم و نشان دهم که چقدر این رشته برای ما مهم است.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند دلیل این تصمیم‌ها در فدراسیون بسکتبال چیست؟ اظهارکرد: بنده نمی‌دانم دلیل و بانی اصلی این تصمیمات چیست، اما اصولا این موضوعات به بحث نظارتی فدراسیون‌ها برمی‌گردد.

محمدی در مورد انتخاب جایگزین علیرضا منصوریان در تیم فوتبال نیز گفت: فعلا به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم، اما هر چه سریع‌تر فردی که بتواند به ذوب‌آهن کمک ‌کند را انتخاب می‌کنیم تا با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. البته در مورد اینکه خارجی یا داخلی باشد هم تصمیم نگرفته‌ایم، سعی می‌کنیم بهترین گزینه انتخاب شود تا کمک حال ما شود.

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار