جانشین فرماندهی مرزبانی استان گلستان گفت: وفاق و همدلی بین مرزنشینان و مرزبانان نقطه صفر مرزی استان گلستان سبب ایجاد امنیت پایدار در مرزها شده است.

 همدلی مرزنشینان و مرزبانان سبب امنیت پایدار در مرزهای گلستان شده است

به گزارش گلستان 24 ؛سرهنگ بهزاد ابراهیمی در همایش انقلاب مرزها با موضوع صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی اظهارداشت: در اوائل انقلاب روستاها و مناطق مرزی کشورمان مانند استان گلستان در وضعیت مطلوبی نبودند و از بسیاری از زیرساخت‌ها محروم بودند.

وی افزود: مقام معظم رهبری توجه ویژه به مناطق محروم و مناطق مرزی کشور داشته و همواره تاکید دارند تا مرزنشینان از خدماتی مانند معیشت، بهداشت و دیگر نیازها بهره‌مند شوند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان گلستان بیان داشت: مرز استان گلستان به لحاظ شرایط اقلیمی متفاوت یکی از منحصر به فردترین مرزهای کشور است زیرا این استان مرزهای کوهستانی و صعب‌العبور را در کنار مرزهای شوره‌زار، دریایی و خشکی در جوار هم دارد.

وی ادامه داد: با وجود مرزهای مختلف دریایی، خشکی و صعب‌العبور استان گلستان، با همدلی و وفاق بین مرزبابان و مرزنشینان،مرزهای استان گلستان از امن‌ترین مرزهای کشور است.

سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک اظهارداشت: یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و وفاق بین مرزبابان و مرزنشینان است.

وی افزود: مرزبانی شغل نیست بلکه عشق است و مرزبابان با عشق و علاقه‌ای که به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب خود دارند با انجام دادن وظیفه خود امنیت و آرامش را به مردم هدیه می‌کنند.

فرمانده هنگ مرزی اترک بیان داشت: مرزبان و مرزنشینان به مانند 2 بال یک پرنده هستند که بدون یکدیگر توان پرواز ندارند و اگر این دو در کنار هم قرار نگیرند امنیتی در مرزها به وجود نمی‌آید و برهم خوردن امنیت مرزها سبب از بین رفتن امنیت در داخل کشور و یا استان می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار