رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: این استان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی رتبه ۶ را کسب کرده است.

رتبه ششم گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی
به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دویست و سی و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در  فرمانداری آزادشهر برگزار شد، گفت: رونق تولید و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار در استان از جمله اهداف جدی و برنامه‌های مدنظر مدیران گلستان است.

او افزود: در این زمینه با جذب تسهیلات مناسب و پرداخت به طرحهای اعلام شده در سال جاری توانستیم با پرداخت بیش از دو هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذاران از طریق ۸ بانک عامل، رتبه پنجم را در سطح کشور کسب کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: شهرستان آزادشهر با پرداخت بیش از ۹۱۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به هفت طرح پیشنهادی در رتبه نخست گلستان قرار دارد.

طلوعیان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است که گلستان در این زمینه نیز با پرداخت ۷۴۰ میلیارد ریال رتبه ۱۲ را در کل کشور به خود اختصاص داده و گنبدکاووس نیز با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از این طریق، رتبه نخست استانی را داراست.

او با اشاره به کسب رتبه ششم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: آق قلا با دارا بودن هشت پروژه بازسازی و جذب ۱۶۴ میلیارد ریال، رتبه اول در استان را به دست آورده‌است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در تلاشیم با رفع بیشتر موانع تولید و هماهنگی بیشتر برای پرداخت تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران، رونق تولید را در سطح استان افزایش داده و اشتغالزایی مناسبی را برای گلستان به ارمغان بیاوریم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار