مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد گلستان در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اسکندر اسکندری،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد استان گلستان آمده است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون
»شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود«
شکوه و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و فداکاری فرزندان این مرز و بوم است، انسان‌هایی که در مکتب اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و اله) درس عشق و ایثار را از قیام سرخ حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) آموختند و بر این ایمان استوار ماندند.
سردار شهید سلیمانی مجاهدی نستوه، بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت مخلصانه و شجاعانه این سردار عزیز در مبارزه ی فی سبیل الله با شیاطین و اشرار عالم است.
این عملیات تروریستی بار دیگر ذات پلید دشمنان را نمایان و ثابت کرد که بزرگترین تروریست عالم، آمریکاست. با این اقدام نابخردانه، نه تنها سپهبد سلیمانی از بین نرفت،بلکه بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد ؛ چرا که او نه یک شخص، بلکه یک‌ اندیشه عالم‌گیر است.
شهادت قهرمانانه سردار سرافراز اسلام،مالک اشتر زمان، سرباز راستین ولایت ، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ساحت قدسی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان، امت اسلامی، جبهه مقاومت ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

فان حزب الله هم الغالبون

 

ارسال نظر

آخرین اخبار