نخستین یادواره شهدای اهل سنت غرب استان گلستان چهارم شهریور ماه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهیدان در شهرستان آق قلا برگزار می شود.

یادواره شهدای اهل سنت غرب استان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، جامعه اهل سنت استان گلستان حدود 500 شهید گلگون کفن تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
رییس ستاد یادواره شهدای اهل سنت غرب گلستان در جلسه هماهنگی این یادواره، اعتبار و عزت امروز ایران اسلامی را حاصل ایثار شهداء در هشت سال دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا امروز کشور به این عظمت در جهان دست پیدا کند.

 

یادواره شهدای اهل سنت غرب استان گلستان برگزار می شود
 

الیاس هیوه چی با بیان اینکه یادواره شهدای اهل سنت غرب گلستان با همکاری دستگاه های مختلف برگزار می شود، هدف این یادواره را تجلیل از رشادت شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان عنوان کرد و افزود: شهیدان نشان دادند که نه تنها در گفتار بلکه در عمل نیز در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام هستند.
یادواره شهدای اهل سنت غرب استان گلستان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در غرب و شمال غرب کشور در عیدگاه شهر آق قلا برگزار و در حاشیه آن یک دوره مسابقات کشتی سنتی گورش و و الیبال نیز برگزار خواهد شد.
استان شمالی گلستان با افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت، رنگین کمانی از اقوام و مذاهب مختلف اعم از فارس، ترکمن، سیستانی، بلوچ، ترک، کرد، اسلام و سایر ادیان را در خود جای داده است. 
گلستان در مجموع نزدیک به چهار هزار شهید، 12 هزار جانباز و یکهزار و 100 آزاده برای حفاظت و باروری نهال انقلاب تقدیم کرد و در این راه همه اقشار، اقوام و مذاهب این خطه از کشور مشارکت فعالانه داشتند. /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار