امام جمعه گنبدکاووس گفت: سردار سلیمانی با مجاهدت و فداکاری‌های خود انقلاب اسلامی را در برون مرزها تثبیت کرد.

«سردار سلیمانی» انقلاب اسلامی را در برون مرزها تثبیت کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی یک برانگیختگی در همه مجموعه‌ها نه تنها در جریان حزب اللهی بلکه در عموم مردم ایجاد کرد و بار دیگر شهادت و حسی که مردم نسبت به زمان شهادت بهشتی داشتند زنده کرد.
وی پیام رهبر معظم انقلاب در شهادت سردار سلیمانی را پیام فوق‌العاده هوشمندانه دانست و افزود: دشمن با به شهادت رساندن سردار سلیمانی قصد داشت ایران را به طرف ماجراجویی بکشاند اما پیام مقام معظم انقلاب ذره‌ای جنگ‌طلبی نداشت و در عین حال در آن سخن از انتقام از خون شهید سردار عنوان شده بود.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با صدور این پیام به جای سخن از جنگ جبهه جهانی مقاومت را تشکیل و تقویت کرده و فضای مبارزه با استکبار جهانی را تبیین کرد.

* شهادت ابوالمهدی المهندس همرزم سردار سلیمانی پیوند بین مردم ایران و عراق را محکم می‌کند
وی با اشاره به شهادت «ابوالمهدی المهندس» یار دیرینه سردار سلیمانی گفت: شهادت این مرد دلاور و همرزم سردار سلیمانی پیوند بین مردم ایران و عراق را محکم می‌کند.
ترابی خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری نشان از  تقویت انقلاب اسلامی، ادامه راه سردار سلیمانی و انتقام سخت در انتظار دشمنان دارد.
وی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه در ماه‌ها و سال‌های اخیر افزود: دشمن قصد داشت با آشوب در کشورهای منطقه  به ایران حمله کند اما سردار سلیمانی مردم حول محور مقاومت، جهاد و روحیات بسیجی منسجم و مدت‌ها آن را بیمه کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار