مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان:

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با حضور در محل پروژه گازرسانی روستای سیاه مرزکوه شهرستان علی آباد روند عملیات اجرای پروژه مذکور را مورد بررسی قرار داد.

بهره مندی 68 روستای شهرستان علی آباد کتول از نعمت گاز طبیعی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی در این بازدید با تقدیر از مجریان پروژه گازرسانی، از نزدیک در جریان روند فعالیت ها قرار گرفت و شرایط انجام کار و وضعیت مسیر لوله گذاری و همچنین موانع و مشکلات موجود  را مورد  ارزیابی  قرار داد.

وی اظهار کرد: گازرسانی به روستای سیاه مرزکوه شهرستان علی آباد کتول با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از دهه فجر سال گذشته شروع و بخشی از کار انجام شده و در حال حاضر به علت کوهستانی و برفی بودن منطقه و  صعب العبور بودن مسیر ، این امر کند شدن پیشرفت کار را به همراه داشته است.

رحیمی با بیان اینکه این پروژه تاکنون حدود 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، خواستار همکاری مسئولین ذیربط در زمینه تسریع در روند اجرای پروژه شد تا با حمایت آنها وقفه ای بوجود نیاید و این عملیات در موعد مقرر به اتمام برسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر از تعداد 71 روستای شهرستان علی آباد کتول تعداد 68 روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند و 3 روستا نیز در مرحله  اجرا قرار دارد.

وی همچنین گفت: تاکنون در شهرستان علی آباد کتول نزدیک به  748  کیلومتر  شبکه اجرا شده، بالغ بر 25 هزار انشعاب نصب گردیده، تعداد 50 هزار و225 مشترک جذب  و تعداد 63 واحد صنعتی عمده نیز گاز رسانی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار