دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان گلستان از برگزاری مسابقات قرآنی ” بهار در بهار ” خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی ” بهار در بهار ” در شرکت گاز گلستان

به گزارش گلستان 24، سیدجواد موسوی دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان گلستان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی “بهار در بهار” ویژه کارکنان و خانواده آنان در چند روز آینده خبر داد.

وی افزود: همه ساله این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی با حضور خادمین قرآنی انجام می شود که شرکت کنندگان علاقه مند در رشته های موردنظر با سایرین رقابت می کنند.

دبیر شورای فرهنگی گاز گلستان گفت: پس از فراخوان انجام شده تعداد 80 نفر از کارکنان شرکت و خانواده قرآنی آنان در دو گروه ذکور و اناث در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم، نهج البلاغه، قصه های قرآنی و اذان ثبت نام نمودند که بصورت جداگانه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

موسوی تصریح کرد: کتب مرتبط با هر رشته نیز تهیه و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شوند ضمن اینکه جهت داوری این مسابقات از حضور اساتید و قاریان برجسته استان استفاده می شود.

وی در ادامه افزود: ان شاء ا… در مراسم اختتامیه این مسابقات که در پنجم اسفند همزمان با ولادت پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س) و با حضور تنی چند از علما و چهره های برجسته قرآنی استان در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار خواهد شد به نحو شایسته ای از نفرات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: نفرات برتر هر رشته ان شاء ا.. در مسابقات نهائی “بهار در بهار” شرکت ملی گاز ایران حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار