امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن:

آخوند میرابی گفت: برای تحقق عملی قرآن کریم باید با اراده در برابر خواسته های دشمن قیام کرده و از عزت و شرافت دینی صیانت کنیم.

قیام در برابر دشمن تحقق عملی به قرآن کریم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالجبار آخوند میرابی» امروز(چهارشنبه 18 دی) در گردهمایی بزرگ علماء و روحانیون اهل سنت شمال کشور به منظور یادمان سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردم ایران با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به قطره ای از خدمات این شهید بزرگوار پاسخ دادند.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن ادامه داد: زن و مردم، کودک و جوان و هر کسی حتی کدورتی در دل و ذهن خود داشت به خاطره شهید سپهبد سلیمانی به میدان آمدند و یک حماسه بزرگ رقم زدند.

 

آخوند میرابی متذکر شد: برای تحقق عملی قرآن کریم باید با اراده در برابر خواسته های دشمن قیام کرده و از عزت و شرافت دینی صیانت کنیم.

 

وی گفت: خداوند انسان ها را به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرده و از انسان احسن اخلاق می خواهد و مهمترین احسن اخلاق وحدت و همدلی در بین جامعه اسلامی است.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن تاکید کرد: با اتحاد و همدلی ضمن بدست آوردن عظمت و شکوت کشورهای اسلام می توانیم تمام توطئه های دشمن را رفع و دفن کنیم.

 

آخوندمیرابی یادآور شد: در صدر اسلام پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) توطئه های بت پرستی و خودپرستی و خودخواهی را رفع و دفع کرد، ما نیز می توانیم عالی ترین شعار در ایران که «ما می توانیم» است توطئه ها را دفع کنیم و در این مسیر باید وحدت را به کثرت برسانیم و کثرت را به عزت برسانیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار