رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

حجت الاسلام خیرخواه با بیان اینکه دشمن از همبستگی ملت ایران و جبهه مقاومت وحشت دارد، گفت: در شب گذشته جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی توانست نخستین گام انتقام سخت را از استکبار جهانی بگیرد.

شهادت سپهبد سلیمانی منجر به اتحاد در جهان اسلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «علی خیرخواه» امروز(چهارشنبه 18 دی) در گردهمایی بزرگ علماء و روحانیون اهل سنت شمال کشور اظهار کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی 21 سال فرمانده سپاه قدس بود و زحماتش را خدای متعال ارج نهاد و محبتش را در دل مسلمین جهان قرار داد.

 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: در طول چهل و یک سال گذشته دشمن تلاش کرد که انقلاب اسلامی را متوقف کند ولی با این حماقتی که آمریکایی ها با ترور شهید قاسم سلیمانی رقم زدند اتحاد و انسجام در جهان اسلام به وجود آمده است.

 

حجت الاسلام خیرخواه با بیان اینکه دشمن از همبستگی ملت ایران و جبهه مقاومت وحشت دارد، متذکر شد: در شب گذشته جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی توانست نخستین گام انتقام سخت را از استکبار جهانی بگیرد.

 

وی به حضور پرشکوه مردم در تشییع پیکر پاک سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مردم ایران با این حضور گسترده نشان دادند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار